У Львівській громаді низку вулиць у 5-ти локаціях, де найчастіше стаються дорожньо-транспортні пригоди, хочуть зробити більш безпечними та комфортними для усіх учасників дорожнього руху та для мешканців. Йдеться про удосконалення дорожньої інфраструктури в районах вулиць Любінська-Кульпарківська, Городоцька, Варшавська-Чорновола та у житлових масивах «Сихів» і «Рясне». Про це інформує пресслужба ЛМР.
Наразі, на початковому етапі, за грантові кошти фахівці мають створити 5 окремих концепцій для перепланування цих територій. Львівська міськрада запрошує команди проєктувальників долучатися та отримати шанс реалізувати свої напрацювання. Відповідний тендер із 5 лотів за проєктом «Перепланування вулиць Львова на безпечні та екологічно чисті» опубліковано на порталі закупівель Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ.
Зокрема, підвищити безпеку руху та зробити дороги комфортнішими для усіх хочуть у таких локаціях:
1. Вул. Любінська, вул. Кульпарківська, частина вул. Виговського та район, оточений вулицями Любінською, Кульпарківською та Виговського.
2. Вул. Городоцька, територія, обмежена вул. Городоцькою, вул. Народною, вул. Любінською, територією ДП "Міжнародний аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького".
3. Вул. O.Ковча, Винниця, Тунельна, Варшавська, Замарстинівська (від вул. Варшавської до межі міста), пр. В. Чорновола та територія, обмежена вул. Варшавською, вул. Липинського, вул. Замарстинівською
4. Частину вул. Шевченка від буд. 154 до межі міста, вул. Брюховицька, вул. Величковського, територія оточена цими вулицями (включаючи житлові масиви Рясне-1 та Рясне-2).
5. Пр. Червоної Калини, вул. Стуса, район, оточений пр. Івана Павла ІІ, вул. Хоткевича та пр. Червоної Калини і район, оточений пр. Червоної Калини, парком Івана Павла ІІ та межами міста, напрямок до с. Зубра.
Як розповів в.о.начальника управління вуличної інфраструктури ЛМР Павло Сирватка, території обирали разом з працівниками поліції на підставі аналізу даних про ДТП, що відбувалися у минулі роки. На початковому етапі фахівці мають дослідити кожну з локацій, поспілкуватися із зацікавленими особами, профільними підрозділами міської ради, поліцією, визначити, що саме необхідно змінити та розробити концепції перепланування вулиць. Далі, на наступних етапах, на основі цих ескізних проєктів, виготовлятимуть проєктно-технічну документацію та виконуватимуть передбачені роботи.
Важливо, що перепланування вулиць відбуватиметься без їхньої перебудови. Також проєкт має екологічні складову:
«Ці вулиці відремонтовані, проблем з покриттям немає, тож можемо зосередитися на підвищенні безпеки та екологічності. Серед найочікуваніших робіт – покращення інфраструктури, зокрема облаштування зупинок, переїздів, освітлення, заміна розмітки, встановлення чи модернізація світлофорів, пониження бордюрів. Створення безпечних велосипедних та пішохідних доріжок, озеленення тощо. Слід наголосити, що йдеться не лише про окремі вулиці, а й про житлові зони. Якщо вже ціла команда архітекторів буде працювати над певним районом, то ми очікуємо на комплексні рішення з урахуванням інтересів в тому числі і мешканців навколишніх будинків», - розповів Павло Сирватка.
Очікується, що ескізні проєкти перепланування зазначених територій мали б бути готові на початок наступного року.
Цей проєкт реалізовується у співпраці з Німецьким товариством міжнародного співробітництва GIZ, та Європейським інвестиційним банком. Гранична ціна робіт за кожним з 5 лотів – 441 тис.грн (з урахуванням усіх податків і зборів).