Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Культура

У Пекіні представлять виробничі потужності української кіноіндустрії.

16 квітня на кіноринку Пекінського міжнародного кінофестивалю Beijing Film Market вперше відбудеться велика презентація креативних та виробничих можливостей української кіноіндустрії, що має відкрити нові можливості для співпраці між двома країнами, - повідомляє прес-служба Держкіно.
У Пекіні представлять виробничі потужності української кіноіндустрії.

Презентацію Ukraine is Your Destination було підготовано Українською кіноасоціацією за підтримки Державного агентства України з питань кіно. Вона триватиме дві години та складатиметься з кількох тематичних блоків.

У першому буде представлено загальну інформацію про кіноринок України: аналітичний звіт про стан кіноіндустрії, особливості законодавства, можливості інфраструктури. Далі потенційні партнери з Китаю та інших країн дізнаються про наші виробничі можливості – зокрема, наявність конкурентоспроможних продакшн-сервісів світового рівня. Також особливий акцент буде зроблено на великому потенціалі українських знімальних локацій. Крім того, гостям презентації представлять ключових гравців українського кіноринку, розкажуть про переваги виробництва в Україні та копродукції з нашою державою. А також – розповідатимуть про успішні кейси українсько-китайської співпраці: зокрема – торішній реліз у Китаї ʺВикраденої принцесиʺ. Нагадаємо, що це був перший випадок комерційного прокату фільму українського виробництва у найбільшій за населенням країні світу, і наша анімація стартувала відразу на 4 500 екранах.

Для зручності гостей презентацію Ukraine is Your Destination – так само, як і більшість промо-матеріалів Українського національного стенду, що працюватиме на кіноринку з 16 по 19 квітня, – буде перекладено китайською мовою.

Така прискіпливість у підготовці закономірна, адже Китай, де налічується близько 60 тис. екранів і торік було продано понад 1,7 млрд квитків у кіно на суму $9,3 млрд, представляє великий інтерес для українських виробників контенту. А наші продакшн-можливості та відкритість до копродукції, своєю чергою, предметно цікавлять потенційних китайських партнерів. Отже, саме час почати торування великого шовкового шляху кіно – шляху, що працюватиме в обох напрямках і для спільної користі.

ʺМи бачимо реальні перспективи співпраці з китайськими партнерами, – підкреслює Голова Держкіно Пилип Іллєнко.  – Задля їхньої реалізації ми продовжуємо працювати над просуванням українського контенту на азійський ринок, а також працюємо над підписанням міжурядової угоди про спільне виробництво фільмів між Україною та КНР. Пекінський кінофестиваль організовано за сприяння Адміністрації КНР з питань кіно. Він підтримується та спонсорується урядом муніципалітету Пекіну та China Media Group. Тому для встановлення та налагодження відносин у сфері кіновиробництва, участь у такій події є важливою і навіть необхідноюʺ.

Цьогоріч Пекінський кіноринок значно розширився. Кількість днів його роботи збільшилась до чотирьох, а також на 20% збільшено площу локації. Крім того, організатори запросили до участі у програмі відомих американських та європейських експертів та збагатили її новими заходами, намагаючись приділити увагу всім аспектам виробництва та дистрибуції фільмів.  Зокрема – збільшенню можливостей для налагодження міжнародного співробітництва,  що цілком відповідає гаслу фестивалю – Share the Screen, Shape the Future.

ʺКраїнам, що беруть участь у кіноринку, надано можливість у рамках офіційної програми організувати свій спеціальний захід. І ми дуже вдячні Держкіно України, за можливість скористатися цією нагодою, – каже голова Української кіноасоціації Вікторія Ярмощук. – Нашою презентацією ми сподіваємось максимально інформативно представити потужності України у кіновиробництві та показати китайським партнерам реальні можливості для співпраціʺ.

Beijing Film Market поступово стає важливою та ефективною ʺточкою входуʺ на досить складний, закритий, але дуже цікавий і перспективний ринок Китаю. Торік 40% учасників кіноринку представляли міжнародні компанії з усього світу. А цьогоріч їхня кількість може бути навіть більшою. Тож сподіваймося, що  завдяки спеціальній презентації та роботі національного стенду українська кіноіндустрія зможе якнайкраще скористатися цими великими можливостями для встановлення контактів, продажу проектів та налагодження міжнародної співпраці.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ