ПАТ «Укрпошта» у 2016 році та за три місяці 2017 року зекономила на закупівлях 62 млн грн., інформує прес-служба відомства.
Цього досягнуто завдяки залученню нових учасників, в тому числі виробників товарів, спрощенню кваліфікаційних вимог та тендерної документації, спільного обговорення потреб та вимог з учасниками ринку, активного зворотного зв'язку, контролю якості та чіткого виконання договорів.
«Більше 92% закупівель відбувається через конкурентні процедури, середня кількість учасників на торгах зараз складає більше 3 компаній, а відповідно росте конкуренція і збільшується сума економії. Укрпошта вже заощадила 62 млн грн. Зниження цін на основні групи матеріалів відносно минулого року складає в середньому понад 32%. Наприклад, касову термострічку компанія закупила на 55% дешевше, ніж торік», - відзначив в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Також у компанії налагоджують процеси, аби відділення Укрпошти були забезпечені витратними матеріалами – пакувальною тарою, бланками, клейкою і термострічкою, папером та іншим. Створена гаряча лінія для листонош і операторів, аби отримувати інформацію про якість та нестачу цих матеріалів.
Найближчі кроки підприємства в системі закупівель – професійне навчання, створення групи категорійних менеджерів, активний збір зворотного зв'язку з ринку, централізація тендерних комітетів, підтримка, моніторинг та рейтингування їх діяльності, нормування потреби дирекцій у витратних матеріалах, формування єдиної системи обліку тощо.
У планах Укрпошти стати прикладом ефективних процедур, кращих цін і системи комунікацій з ринком та економити на закупівлях до 100 млн грн на рік.