Укрпошта отримала за 2019 рік 607 млн грн чистого прибутку до оподаткування в порівнянні зі збитками 627 млн грн у 2018 році. Таким чином фінансовий результат компанії за рік покращився на понад 1,2 млрд грн.
Чистий дохід від реалізації товарів, робіт, послуг АТ «Укрпошта» у 2019 році склав близько 8,1 млрд грн. Він зріс на майже на 1,3 млрд грн, або на 18,7% в порівнянні із 2018 роком.
Минулого року доходи від письмової кореспонденції та дрібних пакетів зросли на 23,9%, посилок – на 22,8%, платежів – на 20,5%, періодичних видань – на 6,5%. Також компанія у 2019 році отримала 69 млн грн доходу від здачі в оренду нерухомості, що вдвічі більше, ніж у 2018 році.
Витрати на оплату праці в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зросли на 411,3 млн грн і склали 4,7 млрд грн. Разом з нарахуваннями вони становили 5,8 млрд грн або понад 70% від доходів компанії.
Понад 80% фонду заробітної плати Укрпошти становлять витрати на виробничий персонал і вони зросли минулого року на 400 млн грн. Ці кошти були спрямовані на зарплати працівникам виробничих спеціальностей, матеріальне заохочення операторів, листонош, начальників відділень зв’язку та їхніх заступників. Середня зарплата співробітників в еквіваленті повної зайнятості у 2019 році зросла на 18% до 7443,1 грн.
Крім того, Укрпошта минулого року сплатила майже 2,5 млрд грн податків, зборів, внесків та обов'язкових платежів до бюджетів та державних цільових фондів, що на 14,4% більше ніж у 2018 році.
«2019 став переламним роком для компанії. Попри часто нерівні умови ведення бізнесу, обмежену інвестиційну програму та складні конкурентні умови Укрпошта збільшила обсяги бізнесу, отримала рекордний прибуток і була визнана кращою поштою світу з розвитку експорту, а українська марка вперше здобула звання кращої марки Європи та світу. Всі ці здобутки отримані завдяки спільній роботи всієї понад 65 тисячної команди Укрпошти, і це є приводом пишатися. Для мене важливі не тільки кількісні результати, а й ті зміни та той фундамент, який ми заклали на майбутнє завдяки допомозі нашого акціонера (Міністерства інфраструктури), Кабінету Міністрів та Верховної Ради. Це тариф на доставку пенсій, можливість продавати майно і залучати інвесторів. Як результат - інвестиційна програма 2020 року вперше в історії компанії становитиме понад 1,6 млрд грн. Це перший крок, аби протягом 2 років перейти на сучасні послуги, комп’ютеризацію та цифровізацію кожного куточка України. Що стане можливим завдяки впровадженню пересувних відділень та вперше з 1980 року розбудові нових сучасних сортувальних центрів», – зазначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
Остаточні дані результатів роботи Укрпошти за 2019 рік будуть представлені після проведення міжнародного фінансового аудиту.