Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Культура

Євробачення в Україні стало найдешевшим за останні роки

За попередніми підрахунками організаторів Євробачення-2017 бюджет, витрачений на шоу, склав 20,4 мільйони євро. Порівнюючи з бюджетами останніх 8 пісенних конкурсів, цьогорічний є найдешевшим. Про це, як повідомила прес-служба UA:Перший, розповів виконавчий продюсер Євробачення-2017 Павло Грицак.

"Ми робили все для того, щоб в Україні відбулася прекрасна подія, прекрасні шоу Євробачення-2017, але при цьому ми були зосереджені й націлені на економію державного бюджету", - зазначив Павло Грицак.

Що стосується кошторису Євробачення-2017, то за попередніми підрахунками фактично було витрачено з державних коштів близько 520 мільйонів гривень (17,6 мільйонів євро), у той час як виділялося 655,7 мільйонів гривень (22,2 мільйонів євро). Так зараз на рахунках ПАТ НСТУ перебуває 277 мільйонів гривень, з яких 142 мільйони ще будуть спрямовані на пост-оплату послуг та товарів, які були придбані для організації та проведення пісенного конкурсу. Після всіх оплат на рахунку ПАТ НСТУ залишиться ще 135 мільйонів гривень, які були зекономлені в ході організації конкурсу. Це вдалося ще й завдяки доходу, отриманому організаторами від продажу квитків та надання в оренду коментаторських кабін.

Виконавчий продюсер повідомив, що остаточна інформація щодо бюджету Євробачення-2017, яка включатиме всі статті витрат, а також доходи від членських внесків Європейської мовної спілки та спонсорських надходжень, які НСТУ ще поки не отримала, буде оприлюднена в середині липня.

Під час прес-конференції було зазначено, що тільки завдяки проведенню публічного попереднього відбору постачальників для переговорної процедури через систему ProZorro було зекономлено близько 29 мільйонів гривень.

Загалом за період підготовки до Євробачення в електронній системі закупівель ProZorro було опубліковано 402 повідомлення щодо закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для проведення Євробачення. Також було проведено 183 переговорні процедури та оприлюднено 137 звітів про укладені договори.

За результатами проведення тендерів через систему ProZorro 55% компаній-переможців були українськими, а 45% - іноземними.

Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" (ПАТ "НСТУ") обирало постачальників серед тих компаній, які подали свої заявки на сайті ProZorro.gov.ua, і чия заявка була найоптимальнішою та повністю відповідала умовам технічного завдання та кваліфікаційним вимогам.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ