Учора, 8 липня, у Львівському палаці мистецтв було відкрито виставку живопису Ігоря Маїка.
Заступник директора Палацу мистецтв, мистецтвознавець Оля Луковська вважає, що ця виставка Ігоря Маїка є однією з найкращих. «Це вже третя виставка Ігоря Маїка в Палаці мистецтв. Кожного разу він представляє якусь нову концепцію, якісь нові думки. Цього разу виставка експериментальна: він поєднав живопис і текстиль. Як на мене, це готовий підручник для теорії композиції. Настільники гарно складений ритм, симетрія чи асиметрія. Навіть по кольорах… Це є одна з найкращих його виставок».
«Ігор Маїк закінчив відділ художнього скла. Людина, яка працює в царині ужитково-декоративного мистецтва, має справу матеріалами перш за все. І от уже ця чергова виставка показує, наскільки глибокі відчуття естетичних можливостей різних матеріалів. Скажімо, на попередніх виставках він компонував свої твори із своєрідних аплікативних елементів, вирізаних з фанери, картону, потім розмальовуючи їх і створюючи таким чином пейзажі тощо. Твори були такими кольоровими, цікавими, барвистими. Тут ми бачимо більш стриману гамму, монохромію, панують коричневі тони. Крім цього, тут Ігор Маїк має справу більше з тканинами. Основа – канва, мішковина. По цій канві він наче творить переплетення. Тобто, використовуючи один елемент, він створює цілі композиції. Це дуже вдумливі роботи.
У таких скупих, ощадних кольорових діапазонах і за допомогою використання елементів різної форми – кубів, трикутників тощо – народилися надзвичайно вишукані композиції. Це сучасні речі, дуже відповідають естетиці сучасного інтер’єру, де тон задають елементи промислового виробництва, а не монофактурного.
Це новий крок у творчому зростанні Ігоря Маїка. Це гра об’ємами і відтінками.
Але є низка робіт, в якій він хоче висловити, і я побажав, щоб він це і надалі робив, і якісь сенси. Скажімо, композиція «Ранній цвіт дерева», коли за рахунок легко забарвлених елементів – в легку зелень, брунатних, білих – відчувається ота поетичність квітучого весняного дерева. Є такі сенси. Вони читабельні. Я би побажав Ігорю Маїку, щоб оці формально естетичні пошуки збігалися чи накладалися на якесь глибше філософсько-поетичне думання», – зазначив у коментарі Гал-інфо мистецтвознавець Василь Глинчак.
«Я не вперше відвідую виставки Ігоря Маїка, і мені імпонує, що кожного разу він зростає, міцніє як художник. В його нинішніх роботах я бачу великий зміст і філософське узагальнення, багато свіжих образів, прекрасні асоціації. Я вважаю, що нам, глядачам, це приємно, можемо почерпнути в його творах натхнення, стимул до життя», – зазначив пошановувач творчості Ігоря Маїка і його давній товариш Юрій Скрипченко.
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо