Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

ВАЗ зареєстрував слоган «Повний фарш»

"АвтоВАЗ" буде рекламувати свої автомобілі за допомогою слогану "Lada! Повний фарш". Відповідну заявку російський виробник подав у Роспатент.

Як заявив директор із зовнішніх зв'язків "АвтоВАЗу" Ігор Буренков, саме він придумав цей слоган. "А реєстрація товарних знаків і марок - звичайна практика компаній, які продають товари і послуги. Це робиться для захисту способів просування товару (і його ідентифікації) на ринку, адже часто інші виробники використовують чужі вдалі ідеї", - цитують Буренкова "Авто.Вести".

За його словами, новий рекламний слоган буде використовуватися під час продаж нової версії автомобілів Lada Kalina, які почнуться в другій половині червня. Автомобіль, максимально оснащений опціями (що і має на увазі слоган "повний фарш"), буде коштувати 445 тис. рублів, що приблизно дорівнює 113 тис. грн.

Буренков працює на Волзькому автозаводі з 2009 року. З того часу він став автором уже кількох рекламних кампаній. Так, його ідеєю було створення гасла філософії АвтоВАЗу "Lada - реальні машини для реального життя". Для програми утилізації при здачі старої "шістки" і покупки при цьому нової Lada Kalina або Lada Priora Буренков придумав слоган "Різниця? Різниця є!".

Нагадаємо, в цьому році автомобілі російського "АвтоВАЗу" випали з п'ятірки лідерів з продажу в Україні.

У 2012 році продажі нових автомобілів в Україні, згідно з підрахунками інформаційно-аналітичної групи AUTO-Consulting, скоротилися більш ніж на 1% до 217,5 тис. штук. Трійку лідерів ринку за підсумками минулого року становлять Hyundai, що продала більше 20,6 тис. автомобілів, ЗАЗ (17,4 тис.) і ВАЗ (17,3 тис.).

Лівий берег

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ