Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

Третина киян оцінюють роботу Кличка на «трійку»

У вересні 34% киян поставили «трійку» за діяльність Віталія Кличка – результати щомісячного соціологічного дослідження «Київський омнібус», яке провело Центр досліджень та комунікацій «Active Group».

Кияни оцінювали діяльність міської влади та комунальних служб за 5-ти бальною шкалою. Так, на думку 24,1% опитаних мер працює на «четвірку», тоді як у червні цей показник становив 14,9%. Також у вересні 2 бали поставили 19,8% киян, а 13,7% — одиницю.

Середньозважена оцінка діяльності київського очільника у вересні становить 2,89 бали. Найбільшою ця оцінка була у березні – 3 бали, вже у червні вона впала до 2,5 балів, а в липнівідновила позитивну динаміку (2,8).

На відміну від позитивних змін міського голови, оцінка Київради виглядає інакше. Середня оцінка діяльності міської ради після тривалого падіння з березня (2,44 бали) по червень 2016 (1,98), досерпня зростала (2,45), а у вересні знову опускається до позначки 2,36 бали.

Щодо оцінки роботи міської ради, на думку 26,1% киян у вересні місцеві народні обранці працюють на «одиницю», тоді як у червні цю оцінку поставила більша третина жителів столиці (39%). Кияни не шкодують «двійок» для міських народних обранців: 25,7% у вересні, а у червні38,6%. На думку 25,2% жителів міста Київрада працює на «трійку», а  4 бали ставлять тільки 14,4%. «П’ятірок» нажаль ще менше – тільки 2% оцінюють на «відмінно» працю міської влади, тоді як у червні цей показник становив максимальних 5%.

Оцінка діяльності комунальних служб коливається синхронно з оцінкою міської влади. У квітні2016 р. середня оцінка роботи комунальників становила рекордних 2,67 бали, після чого різко впала до 2,25 у червні. Однак наприкінці літа кияни оцінили роботу комунальних служб в 2,63 бали у серпні, і станом на вересень ця оцінка продовжує зростати (2,64).

Оцінки вересня за роботу комунальних служб кияни розподілили так. Третина жителів столиці (33,4%) поставили 3 бали, що на 1,8 балів менше, ніж у червні (35,2%). 2 бали за роботу комунальних служб поставили 20,9% опитаних, хоча у серпні майже третина (28,9%) киян оцінили їхню працю на «двійки». На думку 20,9% жителів столиці комунальники заслуговують на «одиницю», однак у червні  цей показник сягав максимальних 32%. «Четвірки» поставили 19,6% мешканців, а 5 балів – 3,7% опитаних.

Польова фаза дослідження відбувалась 28 та 29 вересня в рамках проекту «Київський омнібус». Загалом опитано 1820 респондентів. Кияни оцінювали роботу міської влади та комунальних служб за 5-ти бальною шкалою, де «1» — мінімальна оцінка, а «5» — максимальна.  Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%. З публічним звітом досліджень можна ознайомитись за посиланням.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні  2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують.

В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ