Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн

Львівські дороги: де тонко, там і рветься

Ямкові ремонти проведуть цього року лише на 8-10% від потреби. Про це говорять у всіх відділах комунального господарства міста Львова.
Процедура виділення коштів на ямкові ремонти є досить складною. Спочатку районні адміністрації розробляють плани та кошторисну документацію на ямковий ремонт доріг. Потім проект ремонту погоджується з першими заступником міського голови та виноситься на розгляд депутатської комісії, яка вже вирішує, скільки коштів на поточний ремонт доріг виділити. Остаточний документ, які дороги ремонтувати і скільки на це витрати коштів, має підписати голова райадміністрації.
Як висловився заступник начальника житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Анатолій Берткевич, зараз в місті є вісім розпорядників коштів, які займаються ремонтом доріг. „Зараз в місті дуже запущена ситуація з ремонтом доріг. Через велику кількість розпорядників коштів немає можливості розробити цілісну програму ремонту доріг принаймні на три-чотири роки”, - прокоментував ситуацію Анатолій Берткевич. За його словами, в першу чергу до списків включають вулиці, на які скаржаться мешканці та ті, які в аварійному стані.
Водночас, як зазначив у коментарі „Гал-info” начальник відділу комунального господарства міста Львова Василь Коржук, більшість вулиць по-справжньому ремонтували двадцять, а то й більше років тому, і тепер вони потребують капітального, а не ямкового ремонту. „В Залізничному районі 80% доріг потребують капітального ремонту, і ямковий ремонт вже нема на чому робити”, - прокоментував Василь Коржук. Минулого року в Залізничному районі ямковий ремонт провели лише на 5% вулиць від потрібного. Цього року в Залізничній райадміністрації підрахували, що ямкового ремонту потребують 224 вулиці, але на разі коштів є лише на 19. „Ми вже почали роботи на основних вулицях - Городоцькій та Кульпарківській, на черзі Караджича, Петлюри та інші. На 1,5 млн. неможливо відремонтувати усі вулиці”, - зауважив Василь Коржук.
В Галицькому районі ситуація менш критична, проте ускладнюється різнорідністю робіт. „Галицький район зробив подання на вісімдесят вулиць, проте більшість з них покриті бруківкою, а це своя специфіка робіт. До прикладу, лише косметичний ремонт чотирнадцяти вулиць, які покриті бруківкою, вартуватиме не менше 39 тис. гривень”, - розповів Анатолій Берткевич. Галицька адміністрація цього року подала прохання на виділення коштів для капітального ремонту для вісімдесяти вулиць, зокрема проспекту Свободи, Шота Руставелі, Словацького, Під Дубом, Куліша, Мушака та інших. Деякі з них таки відремонтують, як от проспект Свободи, роботи на якому не вимагають великої складності, а, до прикладу, вулиця Театральна чекає своєї черги на ремонт вже довго, і може не дочекатися і цього року.
Найбільше коштів дісталося Шевченківському району - 1,75 тис. гривень, але на ці кошти зможуть відремонтувати ще менше - дванадцять вулиць. „Найпроблематичнішою в районі є вулиця Замарстинівська, адже по ній проходить трамвайна колія, яку прокладали за старою системою. Вулиця потребує капітального ремонту, але на це ми не сподіваємось, то ж доводиться ремонтувати її двічі на рік”, - розповів про проблеми Шевченківського району начальник відділу комунального господарства Шевченківської райадміністрації Михайло Тицький. На частині вулиць вже почали ремонти, зокрема на проспекті Чорновола, який добре розрили при прокладанні теплотраси восени 2008 року. Проте у райадміністрації очікують на додаткові надходження. Говорять, що ремонтувати є кому і є чим, але коштів бракує.
Чи надходитимуть додаткові гроші на поточний ремонт доріг, не знають навіть у міській раді. Найімовірніше, цього року далеко не всі вулиці реанімують після зими. „Варто було б створити одну організацію, яка б мала на балансі усі дороги міста. Тоді б роботи проводили, принаймні, швидше”, - зауважив заступник начальника житлового господарства та інфраструктури Анатолій Берткевич. Та наразі така організація – лише в планах.

Ірина ЗНАСЬ
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ