Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн

Обновки для небесної брами

До 2012 року у Львові побудують новий термінал аеропорту із можливістю обслуговувати до 1000 пасажирів на годину. Вже до 2020 року його пропускну здатність планують збільшити удвічі. Сьогодні ж термінал львівського летовища за годину може пропустити приблизно 300 пасажирів.
У Львові презентували проект будівництва нового аеровокзалу. Згідно з ескізним проектом, що його розробила фірма "Тебодін Україна", вже за три роки у Львові має постати триповерховий пасажирський термінал, що відповідатиме європейським та світовим стандартам. Під час його будівництва в основному використовуватимуть сталь, скло, алюміній, натуральний камінь та бетон.

Нова будівля пасажирського терміналу повинна мати шість стаціонарних аеромостів для посадки і висадки із літаків, які зможуть приймати два великих (класу "Боїнг-767") та чотири малих (класу "Боїнг-737") літаки. До 2020 року планують добудувати ще три стаціонарні мости. Проектом передбачено також вісім віддалених стоянок для літаків на пероні.

У новій будівлі терміналу акцент планують зробити на використанні природного ос­вітлення. Для забезпечення необхідного його рівня мають намір зробити скляні стіни з обох боків терміналу та світ­лові ліхтарі на покрівлі.

Разом із будівництвом нового терміналу проектанти передбачили і реконструкцію нинішньої інфраструктури. Зокрема, згідно з проектом, планують побудувати нову під'їзну автомобільну дорогу та замінити частину старої. Для розміщення автотранспорту заплановано будівництво автостоянки на 900 автомобілів та чотириповерхового паркінгу на 400 автомобілів. Щоправда, де саме буде багатоповерховий паркінг, поки що достеменно не відомо. Проектанти пропонували розмістити його перед майбутнім терміналом, але, згідно з рекомендаціями членів містобудівної ради, повинні змінити місце його розташування.

За попередніми підрахунками, загальна вартість будівництва становитиме понад 1,1 млрд грн, левову частку яких доведеться витратити саме на будівництво терміналу. Найбільше надій у фінансуванні покладають на інвестора. Однак чи вдасться у теперішніх умовах знайти того, хто б погодився профінансувати масштабне будівництво, не відомо. Із державної скарбниці наразі фінансують лише реконструкцію злітної смуги.

Водночас стару будівлю аеропорту теж не обділять увагою. Наразі архітектори та урбаністи думають, яких функ­цій їй надати.

- Невдовзі оголосять конкурс на реконструкцію та пристосування до сучасних потреб старої будівлі аеропорту. Загалом існує багато думок, що там може бути: зал для прийому офіційних делегацій, музей, ресторан тощо. Але, на мою думку, там варто зробити службові приміщення, - прокоментував "Пошті" Андрій Павлів, директор департаменту містобудування Львівської міської ради.

Мирослава Іваник
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ