Слухай онлайн
Cуспільство

Гаряча лінія міста Львова як індикатор безпорадності влади Львова

Схоже, що всі львів'яни, які користуються соцмережею Facebook вже знають про існування у Львові структури, яка допомагає вирішити всі нагальні проблеми, а саме "Гаряча лінія міста Львова". Дійсно, ця ініціатива стала досить корисною, та, як показує практика, дієвою. Але чи все так однозначно? Спробую розібратись.

З якими проблемами люди звертаються на сторінку ГЛМЛ?

Нахамив водій автобуса, десь не працюють світлофори, відсутнє водопостачання чи електроенергія, прорив водопровідних труб, незаконні паркування, варварська обрізка дерев, поламані дитячі майданчики чи неякісний ремонт доріг, невідповідний стан велосипедних та пішохідних доріжок, переходів чи автодоріг, і багато іншого.

Як вирішується будь яке критичне питання?

Адміністратор ГЛМЛ надсилає інформацію до відповідної структури, яка повинна усунути проблему. І за деякий час проблема вирішується.

Наразі в цій схемі все чудово і все працює. Міська влада молодці, які чудово наводять лад у Львові.

"За результатами звернення мешканців на Facebook-сторінку "Гаряча лінія міста Львова" про (...опис проблеми...), це питання розглянули на апаратній нараді. Міський голова Львова Андрій Садовий наголосив (.....)"

Але чи все так просто і гладко ?

Так от. Я стверджую, що "Гаряча лінія міста Львова" призвела до появи такого явища, як "Раз ніхто не скаржиться, значить проблеми немає".

Наведу приклади:

Проблеми, які зображені на фотографіях з'явились і спокійно "нікому не заважаючи" жили своїм життям. Поруч проходили люди, серед них працівники ЛКП, влади і структур, які відповідають за благоустрій міста і нікому з них немає діла до того, що десь щось відвалилось, зламалось, відпало. Але лише до того часу поки якийсь "самашедший", якому немає чим зайнятись, не відфотографує і не поскаржиться на ГЛМЛ. І тоді всі служби кидаються усувати проблему і звітувати про виконання. В результаті одразу всі показують свою необхідність, активність і дієвість. А влада міста звітує перед містянами як вона активно дбає про їхній добробут.

Центр міста Львова, вулиця Кривоноса. Хтось забув полагодити хідник після земляних робіт.
Центр міста Львова, вулиця Кривоноса. Хтось забув полагодити хідник після земляних робіт.
Велосипедна доріжка на вулиці Стуса. Гілки, які були нижчі рівня голови велосипедистів, обрізали лише після звернення на Гарячу лінію Львова.
Велосипедна доріжка на вулиці Стуса. Гілки, які були нижчі рівня голови велосипедистів, обрізали лише після звернення на Гарячу лінію Львова.
Руйнування підпірної стінки в спальному районі Львова. Проблеми ніхто не бачив до звернення на Гарячу лінію.
Руйнування підпірної стінки в спальному районі Львова. Проблеми ніхто не бачив до звернення на Гарячу лінію.
Руйнування хідника поруч з одним з ЛКП. Понад три місяці як проблеми не помічають.
Руйнування хідника поруч з одним з ЛКП. Понад три місяці як проблеми не помічають.
1/4

На фотографіях, які я навів для прикладу вище, зображено проблеми, три з яких фігурували на ГЛМЛ. Кожна з них не один місяць "мозолила очі" львів'янам, але не турбувала міську владу до моменту отримання офіційного звернення.

На цей час дві проблеми вирішено, ще одна "в стадії виконання". Четверта знаходиться за 40 метрів від одного з ЛКП міської ради, я вирішив на неї не скаржитись, а спостерігати. Наразі йде 3-й місяць як зруйновані бордюри просто лежать поруч і це нікого не хвилює. Почекаємо ще. А тим часом там щодень ходить керівник ЛКП та його працівники, вони переступають через ці бордюри і чекають коли прийде розпорядження з ГЛМЛ про їх ремонт!? І коли вони зможуть прозвітувати про виконання і закриття скарги, і, як результат, отримати свою премію, а хтось і політичні дивіденди.

Маринюк Андрій

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");