Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Культура

Обсяг україномовного книгодруку продовжує зростати. Інфографіка

Згідно зі статистикою Книжкової палати України обсяг україномовних видань з кожним роком поступово зростає, напротивагу цьому кількість російськомовної продукції зменшилась майже втричі порівняно з 2013.

За даними Книжкової палати  кількість україномовних видань у 2019 році становить 15971 друкована одиниця. У порівнянні з 2018 ця цифра збільшилась на  5 %.  У той же час, за останні 7 років обсяг російськомовних видань зменшився на 58 %,  у 2019 - 3004 проти 7198 у 2013.

Зазначимо також, що газетна продукція  представлена 781 виданням українською мовою та 289 російською. Проте таке співвідношення є втішним лише на перший погляд: російськомовний тираж перевищує український майже у 1,5 рази.

Але невдовзі така статистика може змінитися не на краще. Нагадаємо, у грудні  2019 один з найбільших книжкових супермаркетів «Книгарня Є» звинуватив свого конкурента Yakaboo «в допомозі російській агресії» і закликав бойкотувати мережу. Приводом до цього стала співпраця Yakaboo з українським дочірнім видавництва російської компанії «Альпіна Паблішер» . Про це на своїй сторінці у  Facebook написав ветеран АТО, блогер і письменник Валерій Ананьєв.

“Війна Росії з Україною йде не тільки на Донбасі та в Криму. Вона йде в головах наших співвітчизників. Війна за думки і почуття людей на цьому етапі в десятки разів важливіша. Кожне сказане українське слово, кожен фільм, кожна книга, кожна українська пісня, кожен істинний історичний нарис, як камінчик до камінчика, формують дорогу до становлення України як держави і перемоги в цій війні. Ворог це теж розуміє і робить все, щоб українське зникало, щоб ми, як нація, перестали існувати”, – написав Валерій Ананьєв.

Автор публікації закликав блокувати видавництво: “Закликаю всіх небайдужих бойкотувати сайт Yakaboo до прояснення ситуації. В Україні є багато альтернатив”.

Довідка

Альпіна Паблішер Дочірня компанія російської видавничої групи «Альпіна», яке спеціалізуватиметься на виданні бізнесової та науково-популярної літератури. За два місяці роботи «Альпіна Паблішер» видало в Україні новинки, що встигли стати міжнародними бестселерами: “Все хріново“ Марка Менсона, “Alibaba і розумний бізнес майбутнього” Цзена Міна, “Нелюба дочка” Пег Стріп. Усі книжки друкуються на місцевих підприємствах, один з головних партнерів — харківська типографія «Фактор-Друк». Вартість бестселерів, надрукованих в Україні, значно нижча, ніж у імпортованих видань, і таким чином, більш доступна для українського читача. Офіційним дистриб‘ютером і партнером «Альпiна Паблiшер» стала компанія Yakaboo — найбільша книжкова інтернет-крамниця в країні.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ