Такими є результати опитування агенції Kantar Ukraine, яке провели у липні серед 1000 респондентів.
За результатами опитування Kantar Ukraine, серед українців зростає негативне ставлення до рекламної інформації в газетах, на телебаченні та радіо. У липні 2024 року понад половині опитаних не подобається або зовсім не подобається така інформація (56% у 2024 проти 50% у 2023). І лише 12% українців зазначили, що їм до вподоби те, що вони читають, чують чи бачать.
Понад половина опитаних українців (54%) свідомо зменшують перегляд реклами. Серед найпопулярніших причин цього явища є:
- перенасиченість рекламою (41%),
- незацікавленість (38%),
- недовіра до рекламних повідомлень (19%).
Також 20% респондентів зазначили, що просто не мають часу на перегляд реклами. Ще 15% заявили, що зменшують перегляд реклами через бажання зменшити негатив.
Під час аналізу результатів ставлення респондентів до реклами у медіа слід також враховувати, скільки з них дивляться телебачення та чи змінились ці показники із минулим роком. Зокрема, цьогоріч серед опитаних українців, які мають телевізор, лише 40% дивляться його щодня. Натомість майже чверть респондентів (23%) не переглядають програми телебачення взагалі.
Додамо, що опитування проводила компанія маркетингових досліджень Kantar Україна у липні 2023 та липні 2024. Вибірка складалась з 1000 респондентів, квотної за статтю, віком, типом населеного пункту та регіоном. Цільова група – чоловіки і жінки у віці 18-55 років. Географією опитування стала національна панель, за винятком сіл та тимчасово окупованих територій та зони активних бойових дій.