Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Брендовий одяг: що саме ховається за цим терміном?

Усі знають про те, наскільки кардинально може змінити зовнішній вигляд людини гарний одяг. У сучасному суспільстві діє сильна установка на моду та її важливість. Тому канони стилю сьогодення серйозно впливають на життя людини в цілому. Що ж собою представляє брендовий одяг і чи дійсно він так необхідний нам? У цьому матеріалі ми знайдемо відповідь на це та інші питання, що з ним пов’язані.

Що таке брендовий одяг?

Під цим терміном мається на увазі модний, стильний одяг, що створюється певним брендом. Він має певні відмінності: зображення лейблу на самому одязі або ярликах, унікальний дизайн, особливий фасон, крій і т.д. Завдяки ним, його можна віднести до того чи іншого виробника.

Цікаво, що сьогодні поняття «бренд» має доволі широке значення. Воно об’єднує у собі певний бізнес проект, характерний напрямок, модні тенденції. Термін несе певний статус і авторитет у конкретній індустрії, у нашому випадку – у моді

Головне призначення брендового одягу?

  • Образ від відомого бренду здатний з легкістю підкреслити «плюси» зовнішності та характеру людину. Разом з тим, він приховує від зайвих очей певні недоліки.
  • Брендові речі можна назвати візитною карткою того, хто їх носить. Це своєрідний інструмент для презентації себе у суспільстві.
  • Підвищує самооцінку та впевненість у собі.
  • Ефективно «працює» з психологічного боку, тому що дозволяє отримати певний статус.
  • Одяг від популярних брендів буде служити довгий час, адже він створюється тільки з якісних тканин.
  • І останнє, що варто зазначити відносно брендового одягу – це ексклюзивність та унікальність.

Образи від відомих брендів також вирізняє впізнаваність серед інших речей. Їх можна вмить виокремити від одягу широкого вжитку. За різноманітними рисами можна з легкістю розпізнати стиль та майстерність того чи іншого дизайнера. Вони орієнтовані не на масового покупця, а на тих, хто прискіпливо відноситься до того, що буде носити. Такі модники надають перевагу не кількості речей у гардеробі, а їх якості.

Міфи про брендовий одяг

Більшість співвідносить будь-який бренд з певною елітарністю, недоступністю та належностю до високого класу. Тому логічно, що про нього існує безліч міфів та упереджень. І вони не мають нічого спільного з реальним положенням справ. Які упередження є найрозповсюдженішими?

Міф 1. Якість брендового одягу і масс маркету є однаковою, ми лише платимо великі кошти за гучне ім’я

Аби віднести себе до розряду дорогих брендів, компанія спочатку багато років працює над ідеальними моделями, оригінальним кроем, пророблює власний, унікальний стиль. Таким чином, вона демонструє, що його колекції заслуговують гідного цінника.

Адже бренд – це не тільки відоме ім’я, а й гарна репутація. Тому сподівання клієнтів не можна обманути і варто справджувати. Окрім того, відповідальна компанія дорожить репутацією і не може собі дозволити втратити її через необачне ставлення до продукту, що виробляє.

Тому, у більшості випадків, купуючи фірмовий одяг, клієнт може розраховувати на гідний рівень якості. І подібне високе виконання виробу простежуються у кожній його деталі.

Міф 2. Брендова річ має виключно захмарний цінник

Між поняттями «бренд» та «елітарність» далеко не завжди можна поставити знак дорівнюється. Зараз більшість модних будинків випускають декілька різних ліній одягу. Haute Couture – це колекція, що включає в себе унікальні речі, що створюються в одному або лише в кількох екземплярах. Вони демонструються на показах і потім продаються за кругленьку суму. Pret-a-porte випускається вже в більшій кількості моделей, але теж обмеженим тиражем. Mass market відрізняється демократичною ціновою політикою та стильним дизайном. Окрім того, за останній час з’явилося багато нових брендів, що орієнтовані на широке коло клієнтів і випускають доступний одяг.

Міф 3. Все, що створюється в Китаї – підробка

Багато хто знає про те, що великі європейські бренди почали переносити свої виробничі потужності до країн Азії. Чому так відбувається? Саме там пропонується дешева робоча сила, встановлені більш низькі податки та можна створювати великі підприємства. Тому Китай став вигідним місцем для відкриття франшиз. Фабрики в будь-якій європейській країні не змогли б впоратися з такою кількістю замовлень, аби покрити великий попит.

Бренд, який виступає замовником, надає компанії-виконавцю усі необхідні лекала, викрійки, технології та матеріали. Окрім того, він чітко контролює весь процес виробництва. Саме такий підхід дозволяє створювати доступний та якісний одяг у великій кількості.

Як формується цінник на брендовий одяг?

1. Дизайн

Певну вартість мають не лише предмети, але і ідеї. У цьому випадку мова йде про роботу дизайнерів. Оригінальні образи, якісні лекала, правильно підібраний крій – все це вартує певних грошей. А численні наслідувачі лише копіюють авторські розробки.

2. Якість

Про якість тієї чи іншої речі свідчить дорогий матеріал, відбірна фурнітура і гарне пошиття. Не даремно у більшості порадників по підбору брендового одягу пропонують в першу чергу звернути увагу на якість виконання швів. Подібна річ буде гарно виглядати протягом не одного року навіть при активному користуванні.

3. Реклама

Популярні бренди проводять досить яскраві рекламні кампанії, залучаючи до них досвідчених маркетологів та відомих зірок. Вони часто є масштабними та вартують великих грошей. В них поєднується креативний підхід та оригінальні ідеї, що дозволяють розповісти про колекції цікаво та нестандартно.

4. Ім’я

Цінність брендового одягу полягає не лише в його матеріальній вартості. Бренд – це також певний соціальний статус, символ успішності, престижності і певного образу життя. Все це йде в тандемі зі стильним платтям чи діловим костюмом і коштує певної суми грошей.

5. Посередники

Не рідко одяг від культових брендів в інших країнах можуть реалізовувати не прямі представники, а певні посередники. В цьому випадку до початкової ціни на виріб може додаватися певна націнка. І часом остання може бути досить висока. Але безумовно це не залежить від самого виробника, а лише від людей, що хочуть заробити на перепродажі.

Яким чином можна зекономити на покупці брендових речей?

Якщо ви бажаєте носити якісний та стильний одяг від відомих брендів, але не хочете витрачати на його покупку багато грошей, наступні рекомендації буду актуальні для вас.

  1. Оновлюйте гардероб у період розпродажів. Часто їх влаштовують перед виходом нової колекції або у кінці сезону. Таким чином ви зможете придбати оригінальну річ від дизайнера навіть на 50% дешевше.
  2. Звертайте увагу на розділ у магазинах, де залишаються речі в одному розмірі. Виробники намагаються швидше їх продати і тому теж суттєво знижують вартість.
  3. Робіть покупки в онлайн-магазинах. Зазвичай, там встановлюється більш низька вартість на брендовий одяг. Адже такий торговий майданчик не витрачає гроші на оренду приміщення та утримання великого штату працівників. Він максимально автоматизує свою роботу і робить шопінг комфортним та швидким для кожного гостя.
  4. Слідкуйте за рекламними розсилками, пропозиціями зі знижками та промокодами. За допомогою них, також можна суттєво зекономити на придбанні нових брендових речей.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ