До "Львівобленерго" звертаються споживачі з питанням, чому інколи відбуваються відключення не за графіком, а в інший час. Як повідомляють у Львівобленерго, це може бути спричинено кількома факторами.
Перша причина. Протягом доби НЕК "Укренерго" дає додаткові розпорядження щодо обмеження споживання, як це відбувається сьогодні (16 липня). Починаючи з другої ночі за вказівками НЕК "Укренерго" графік на добу змінюється, застосовуються додаткові черги, тому відключень стає більше. І така ситуація може повторюватися у будь-який час.
Друга причина. Через впровадження графіків доводиться кілька разів на добу вимикати та вмикати подачу електроенергії з різних підстанцій. Це може спричинити проблеми в роботі обладнання, яке не витримує такої інтенсивності перемикань. Відтак, затримка у відновленні електропостачання після ГПВ може бути пов’язана не лише з доїздом оперативної бригади до підстанції, а й через проблеми з включенням безпосередньо на підстанції.
Третя причина. Відсутність електроенергії через негоду. Потужні грози, які пройшлись Львівщиною в ніч з неділі на понеділок, призвели до пошкодження електромереж та знеструмлення споживачів. Протягом доби енергетики працювали над усуненням наслідків негоди. Ці вимкнення не пов’язані з графіками.
Четверта причина. Аварія в електромережах. І в мирний час трапляються ситуації, коли з тих чи інших причин обладнання аварійно виходить з ладу. Як наслідок, протягом певного часу споживачі залишаються без електроенергії — на час перемикання на резервні лінії або на час ремонту. Ці вимкнення також не пов’язані з графіками.
П’ята причина. Планові ремонтні роботи. Попри все, необхідно готувати електромережі до осінньо-зимового періоду. Тому проводять планові ремонтні роботи, іноді для цього необхідно знеструмити електромережі. Про планові ремонти адресно попереджають споживачів заздалегідь у чат-ботах.