Слухай онлайн
Економіка

Державний чи приватний? Мальський розповів про долю львівського аеропорта

Частина авіаперевізників можуть піти зі Львова, якщо аеропорт віддадуть у концесію приватнику. Також, імовірно, скоротиться фінансування розвитку інфраструктури. Варіант концесії розглядають в уряді, але конкретних рішень ще не було.
Зустріч з очільником Львівської області Маркіяном Мальським. Фото Гал-інфо, Олена Ляхович

Як розповів сьогодні, 21 листопада, у коментарі радіо "Львівська Хвиля" керівник адміністрації Львівщини Маркіян Мальський, летовище поки що залишатиметься у власності держави. 

“Чи доцільною є передача у концесію аеропорту — це спірне питання. Думаю, що це може мати і негативні наслідки такі, як вихід з ринку частини перевізників, як скорочення маршрутної мережі. Одним з прикладів такого процесу є передача Івано-франківського аеропорту у концесію приватної фірми. Таке рішення, напевно, є ще передчасним”.

Аеропорт розвивається і невдовзі матиме свій вантажний термінал. Його можуть відкрити вже за два роки. Будувати хочуть поляки та китайці, зараз з ними тривають перемовини.

Такий термінал потрібний, щоб залучати до міста не лише туристів, але й бізнес. Маркіян Мальський каже, що всі технічні умови для такого будівництва вже є.

“Якщо все в порядку, то вже протягом трьох-чотирьох місяців ці компанії будуть бачать перед собою перспективи реалізації такого задуму. Там є певні юридичні нюанси, що потребують врегулювання.

Будівництво самого терміналу — це достатньо тривалий процес, тому говорити про відкриття терміналу скоріше, аніж за два роки, однозначно зарано.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");