Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Для представників бізнесу запрацював новий чат-бот від Львівобленерго

Завдяки йому непобутові споживачі можуть оперативно отримувати сповіщення про аварійні відключення електроенергії, планові ремонти електромереж, графіки відключень (у випадку їх впровадження) тощо.

Сьогодні, 8 серпня, в офіційному медіацентрі при Львівській ОВА презентували новий чат-бот у Viber та Telegram для юридичних клієнтів «Львівобленерго Бізнес».

«Ми всі пам’ятаємо події недавнього минулого, коли проходили осінньо-зимовий період та опалювальний сезон під ракетними ударами по об’єктах енергетики і як наслідок запроваджувались як погодинні, так і аварійні відключення. Тоді ми зіткнулись з низкою проблем, зокрема щодо своєчасного інформування споживачів різних категорій, побутових і непобутових, щодо запланованих або екстрених відімкнень. Нам було важливо, щоб ці інформування були дещо завчасними, аби споживачі могли оперативно прийняти те чи інше рішення: чи вимкнути побутові електричні прилади, чи, що глобальніше, - зупинити певний технологічний або виробничий процес, як результат, зберегти продукцію чи вберегти обладнання від аварійної поломки», — розповів перший заступник начальника Львівської ОВА Андрій Годик.

Про планові та аварійні відключення тоді інформували на інформресурсах операторів системи розподілу, Львівської ОВА, у кабінеті споживача Львівобленерго тощо.

«Від моменту отримання команди від диспетчера ринку до впровадження її в дію, в тому числі застосування тих чи інших заходів обмеження чи припинення електропостачання, проходять лічені хвилини і потрібно максимально швидко отримати цю інформацію. Обленерго напрацювало і відтестувало чат-бот, де за декілька кліків можна приєднати всі свої точки обліку і отримувати оперативну інформацію. Ще раз наголошую: ми не говоримо зараз про заплановані відключення, а про додатковий інструмент готовності до всіх можливих викликів, в тому числі під час опалювального сезону», — додав Андрій Годик.

За допомогою нового чат-бота непобутові споживачі мають можливість:

  1. Отримувати сповіщення:
  • про аварійні відключення електроенергії з орієнтовним часом відновлення електропостачання;
  • попередження про планові ремонти електромереж;
  • про графіки відключень (у випадку їхнього впровадження). 
  1. Повідомити диспетчера про відсутність електроенергії. 
  2. Дізнатись групу відключень під час впровадження графіків.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ