Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Експерти Promocodius фіксують зростання попиту на промокоди WOT після минулорічного спаду

У 2022 році відбулася епохальна подія: після багаторічної стабільності та впевненого зростання кількість прихильників гри World of Tanks стала неухильно зменшуватися.

На кінець 2022 року кількість гравців, які зіграли принаймні в один бій зменшилася майже у два рази. І йдеться, в першу чергу, про український регіон. Проте у 2023 році можна стверджувати, що тенденції покращуються. Експерти Promocodius, які спеціалізуються на огляді промокодів інтернет-магазинів та інших компаній, проаналізували факти, які сприяють зростанню популярності цієї гри.

Чому популярність World of Tanks знизилася: фактори падіння

Аналізуючи те, як використовували бонус код World of Tanks у 2022 році, експерти помітили зниження їхньої популярності на 29%. У першу чергу, це пов’язано з фактором російської агресії. Вона відвернула від гри чималу кількість гравців. Чимало людей обурювалися тим, що в  грі є російські локації та чимало геймерів з країни-агресора. Інші –  втратили об’єктивну можливість грати в улюблену гру. Чимало з тих, хто залишився у грі, пішли на європейські сервери, щоб навіть опосередковано не мати справ з Росією.

Інший фактор зниження популярності гри, який зафіксували експерти Promocodius у 2022 році – те, що вона надзвичайно довго залишається на ринку. Якихось принципових оновлень гри не відбувається. Природно, що багатьом гравцям з часом вона просто набридла. 

З чим пов'язане повернення позицій гри?

З огляду на те, що промокоди на World of Tanks українці застосовують куди частіше, можна говорити про те, що гра повертає втрачені позиції. Експертне середовище пов'язує це з появою української локалізації в грі. Зазначимо, що оновлення доступно на усіх платформах, в ньому  більш ніж 100000 слів. Згідно з підрахунками експертів, за минулий рік в цю гру зіграло понад 1,4 млн українців і надалі слід очікувати нового зростання. Про це свідчить статистика використання відповідних промокодів з сайту Promocodius.

Ще один фактор, який підіймає цікавість споживачів до гри - вихід World of Tanks з російського ринку. Відтак, ті, хто відмовився від улюбленої розваги з ідеологічних та принципових міркувань, зможуть повернутися до гри та насолоджуватися нею, як раніше.

Підбиваючи підсумки, зазначимо, що поява української локалізації - прорив, про який гравці мріяли понад 10 років. Саме це стане ключовим фактором збереження цікавості до World of Tanks в україномовному середовищі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ