Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Карантин у Луцьку: розрахунки за комуналку падають, безробіття стрімко росте

Цього року в Луцьку влітку істотно скоротилися темпи погашення заборгованості за спожиті тепло і гарячу воду, а рівень безробіття зріс у рази. Про це повідомив власкор Гал-інфо.

У Луцьку комунальники б’ють на сполох: темпи погашення заборгованості за окремі комунальні послуги істотно знизилися.

Адміністрація ДКП «Луцьктепло» констатувала: «В той час, коли підприємству необхідні обігові кошти для проведення якісної підготовки до опалювального сезону, споживачі не поспішають розраховуватись з боргами попередніх періодів. Динаміка показала, що якщо в зимові місяці рівень розрахунків споживачів був на рівні минулого року, то літом 2019 населення набагато активніше зменшувало свою заборгованість. Станом на липень 2020 борг населення за послуги з постачання теплової енергії та гарячої води є критичний та складає 113,5 млн гривень».

Лучани пояснюють цю ситуацію погіршенням фінансового становища через карантин. «У мене борг за тепло і гарячу воду вкупі близько 10 тис грн.. Раніше я завжди платив «тютєлька в тютєльку». Але, вибачте, я за три місяці заробив 2 тисячі гривень, жінка з 1 квітня у відпустці за власний рахунок. А дітей за що годувати?» - каже лучанин Андрій.

Як свідчить статистика, за час від початку карантину рівень безробіття у Луцьку виріс в рази.

Начальник відділу інформаційної роботи Волинського обласного центру зайнятості Юлія Левчук у коментарі Гал-інфо повідомила, що впродовж березня-червня 2020 року у Луцькому міському центрі зайнятості зареєстровано 2980 безробітних громадян. Станом на 1 липня на облікуперебуває 4175 безробітних.

Для порівняння, протягом березня-червня торік у Луцьку зареєстрували у 2,5 раза менше безробітних – 1202. А станом на 1 липня 2019 року на обліку перебувало 1918 безробітних.

«Пандемія COVID-19 внесла значні корективи в роботу Волинської обласної служби зайнятості. Перш за все, ми перейшли в повністю дистанційний режим роботи з клієнтами. Єдині, хто зараз можуть приходити у філії та базові центри зайнятості особисто, – підприємці, які подають документи на отримання допомоги по частковому безробіттю. Однак дистанційно – не означає відсторонено. Із 12 березня значно збільшилася кількість звернень громадян до обласної служби зайнятості. Ми постійно на зв’язку з клієнтами служби, працюють «гарячі» лінії, консультуємо всіх, хто звертається з запитаннями на нашу електронну адресу та офіційну сторінку обласного центру зайнятості в «Фейсбук». Ми проводимо активну інформаційно-роз’яснювальну роботу з населенням стосовно послуг, які надаємо під час карантину», - зауважила Юлія Левчук.

Вона повідомила, що від 12 березня до 1 липня ми обласна служба зайнятості надала статус безробітного 10 886-ти особам, із них працевлаштували 1 563 особи, адже кількість офіційних вакансій значно зменшилася.

«Ми полегшили алгоритм реєстрації в центрах зайнятості, збільшили мінімальну допомогу по безробіттю до 1000 гривень для усіх, хто реєструється в ЦЗ у цей період, почали активну підтримку роботодавців та ФОПів-одноосібників, які припинили чи скоротили свою діяльність в період карантину. Працюємо над тим, аби максимально підтримати волинян у цей досить непростий період і мінімізувати негативний вплив пандемії на економіку та інші сфери життя області», - каже речниця облцентру зайнятості.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ