Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

«Кошти ПАТ «Укрзалізниця» збережено», - Ярослав Дубневич

Закон № 5428, який сьогодні було прийнято парламентом в першому читанні та в цілому, захищає провідного перевізника країни – ПАТ «Укрзалізниця» -- від спроб примусового стягнення за старими борговими зобов’язаннях й зберігає суттєві кошти для розвитку підприємства, повідомляє голова парламентського Комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич, який є одним з авторів документу.

«Цей закон передбачає дуже важливі заходи: тимчасове – до завершення АТО – недопущення примусового стягненням на активи ПАТ «Укрзалізниця» за зобов’язаннями підприємств залізничного транспорту, майно яких розміщене не підконтрольній Україні території АТО»,-- написав Я.Дубневич на своїй сторінці в «Фейсбук».

За його словами, майно підприємств в зоні АТО (передусім – ДП «Донецька залізниця») юридично не передане ПАТ «Укрзалізниця» як правонаступниці. «Але попри вимоги цивільного кодексу, попри здоровий глузд – до останнього часу йшли активні процеси по стягненню боргів з ПАТ за неправосудними рішеннями судів. Незважаючи на відверту юридичну колізію. Як то кажуть, коментарі зайві» -- пише Дубневич.

За словами голови Комітету, ті кошти, які – завдяки прийнятому документу --  тепер буде збережено на рахунках ПАТ «Укрзалізниця» -- дозволять «суттєво оновити рухомий склад та дорожню інфраструктуру, закупити вагони, відремонтувати залізничні шляхи».

Втім, на думку нардепа, яку він висловив нам в інтерв’ю, прийнятий закон не можна назвати остаточним шляхом порятунку «Укрзалізниці» в її складному фінансовому становищі.

«Зараз, коли затверджується план «Укразалізниці» на наступний фінансовий рік, коли вирішується перспектива підприємства й зокрема – доля його кредитних зобов’язань, всі зацікавлені сторони, які приймають участь у процесі: керівництво ПАТ «Укрзалізниці», а також Мінінфраструктури і Мінфін – повинні дуже уважно підійти до такого практичного питання, як зменшення валютної складової у кредитах, які має «Укрзалізниця», до реструктуризації боргів та власне – до забезпечення своєчасного виконання кредитних зобов’язань. Проблему незадовільного фінансового стану провідного перевізника можна вирішити тільки комплексно»,-- наголосив депутат.

Нагадаємо, раніше вже повідомлялось, що ПАТ «Укрзалізниця» заявила про спроби примусово стягнути з підприємства боргові зобов’язання ДП «Донецька залізниця» на загальну суму понад 4 мільяди грн. За приблизними підрахунками, цієї суми вистачило б на придбання близько 4 тис. залізничних вагонів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ