Зокрема, як зазначають на підприємстві, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
В Укрзалізниці зазначили, що посилюють додатковими працівниками ранкові зміни залізничних кас на вокзалах.
Пасажирів закликають для швидкого зв’язку використовувати сторінки Укрзалізниці у соціальних мережах.
«Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту – там є PDF-дублікат», – зазначають на підприємстві.
На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, тимчасово відкривають продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ