Україна має здобути статус річкової держави, доєднавши його статусу морської держави. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на форумі з розвитку внутрішніх водних шляхів ʺРічковий Форум 2020: вантажі, перевізники, терміналиʺ сьогодні, 5 березня 2020 року, - інформує прес-служба Мінінфраструктури.
У рамках заходу очільник Міністерства взяв участь у панельній дискусії ʺЗаконопроект про внутрішній водний транспортʺ.
ʺЦього року потрібно зробити все можливе, щоб річка нарешті пішла й активно розвивалися перевезення внутрішніми водними шляхами. Бо в останні роки було доволі багато зустрічей і обговорень щодо законопроекту про річку, але розвиток річки тим часом йшов виключно зусиллями бізнесу. Тому час переходити від слів до справи, від дискусій над проектом закону про внутрішній водний транспорт до його імплементації. Прийняття закону про річку дасть необхідну законодавчу базу для розкриття величезного потенціалу перевезень внутрішніми водними шляхами, залучення інвестицій для модернізації річкової інфраструктури. Україна у світі відома як морська держава, але, на жаль, мало хто знає про унікальний транзитно-логістичний потенціал її річок. Тому Україна має здобути статус річкової держави, доєднавши його статусу морської державиʺ, – заявив Владислав Криклій.
Міністр інфраструктури наголосив, що нарешті є повна підтримка та комунікація з Верховною Радою України та профільним Комітетом з питань транспорту та інфраструктури: ʺЗаконопроект підтриманий і рекомендований до першого читання. Розраховуємо, що він буде проголосований якомога швидше і між першим і другим читанням ми не зупинимося у дискусіях і скоро річкова галузь отримає сучасну законодавчу базуʺ.
Очільник Міністерства зазначив, що закон про річку також сприятиме відновленню міжнародного водного шляху Е-40, який має з’єднати Балтійське та Чорне моря і дасть додатково мінімум 5-7 млн тонн вантажів і 50 тис. контейнерів щороку.
Нагадаємо, як писало Гал-інфо, проект із відновлення річкового шляху Е-40 вийшов на стадію практичної реалізації.