Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Політика

Проект із відновлення річкового шляху Е-40 вийшов на стадію практичної реалізації

Як повідомили у прес-службі Міністерства інфраструктури, проект із відновлення річкового шляху Е-40 вийшов на стадію практичної реалізації. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій за результатами зустрічі з Міністром транспорту та комунікацій Республіки Білорусь Олексієм Авраменком.
Фото: прес-служба Міністерства інфраструктури

Зустріч відбулась сьогодні, 6 лютого 2020 року, у Мінську в рамках робочого візиту Міністра інфраструктури України Владислава Криклія до Республіки Білорусь.

Під час двосторонньої зустрічі було обговорено широке коло актуальних питань українсько-білоруського співробітництва у сфері транспортної інфраструктури та розвитку міжнародних транспортних коридорів Чорне море – Балтійське море, зокрема, відновлення міжнародного водного шляху Е-40 у сполученні Дніпро – Прип’ять.

ʺНашим основним завданням і цілями подальшої співпраці є розвиток річкового судноплавства на річках Прип’ять і Дніпро, відновлення повноцінного судноплавства, в тому числі в рамках реалізації проекту Е-40. Проект із відновлення міжнародного річкового шляху Е-40 вийшов на стадію практичної реалізації. Роботи з черпання та доведення судоходних глибин до необхідного рівня, а також інші заходи, заплановано розпочати з відкриттям навігаціїʺ, – заявив Владислав Криклій.

Очільник Міністерства проінформував, що на 2020 рік українською стороною заплановано розширення зони Річкової інформаційної служби від м. Вишгород до кордону з Республікою Білорусь. До кінця 2021 року передбачено заходи щодо забезпечення радіозв’язку в діапазоні морської рухомої служби. Окрім цього, йде активна робота з організації туристичного маршруту водним транспортом Київ – Мозир – Київ з використанням судна ʺСвітанокʺ, яке належить ДП ʺАдміністрація річкових портівʺ. Готовність судна до виходу в рейс планується на кінець квітня 2020 року.

ʺМи активно працюємо над розвитком внутрішніх водних шляхів Української держави. Обсяги перевезень річковим транспортом збільшуються. Розроблено та має бути схвалено Верховною Радою проект Закону про внутрішній водний транспорт, який є одним із ключових не тільки для України, а й для наших міжнародних партнерів. Адже внутрішні річкові водні шляхи України включають річки, визначені Європейською угодою про найважливіші внутрішні водні шляхи міжнародного значення, зокрема, річки Дунай (Р80), Дніпро (Р40), Дністер (Р90). Ми будемо розвивати транзитні перевезенняʺ, – підкреслив Владислав Криклій.

Під час двосторонньої зустрічі Міністр інфраструктури України відзначив ріст пасажиропотоку в авіаційній сфері, збільшення об’ємів перевезень залізничним транспортом і позитивний досвід із реалізації спільно з Білоруссю проектів міжнародних залізничних перевезень потягами ʺВікінгʺ і ʺЗубрʺ. А також про необхідність розвивати транспортний коридор, який поєднуватиме країни Скандинавії, Балтії, Республіку Білорусь та Україну.

Також в рамках зустрічі парафовано угоду щодо взаємного визнання сертифікатів льотної придатності авіаційної техніки, сторони домовились забезпечити якнайшвидше підписання Угоди.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ