До проведення конкурсу на отримання права використання торгової марки «Масандра» на період тимчасової анексії Криму, жодне підприємство не має права виробляти вина під цим брендом. В результаті вжитих Міністерством аграрної політики та продовольства заходів, ТОВ «Кам'янка Глобал Вайн» припинило виробництво тихих вин під ТМ «Global Wine Масандра», розпочате в липні 2015 року. Про це повідомила прес-службі Мінагрополітики.
«Відбулася складна дискусія з представниками компанії «Кам'янка Глобал Вайн», під час якої ми попередили компанію про неможливість використання ТМ «Масандра» без наявності належних юридичних підстав та відповідних документів з боку ДП НВАО «Масандра». Торгова марка, як об'єкт інтелектуальної власності, належить ДП НВАО «Масандра», яке зареєстроване в Україні, знаходиться у підпорядкуванні Мінагрополітики, та належить державі», - повідомив на своїй сторінці у соціальній мережі Фейсбук радник Міністра аграрної політики та продовольства Олександр Лієв.
За його словами, в результаті попередження з боку міністерства, ТОВ «Кам'янка Глобал Вайн» повідомило відомство про призупинення виробництва таких вин.
«ТОВ «Кам'янка Глобал Вайн» погодилося з нашими аргументами та офіційно повідомило Мінагрополітики про зупинення виробництва таких вин з п’ятого лютого 2016 року», - повідомив у соцмережі Фейсбук Олександр Лієв.
Також Олександр Лієв зазначив, що Мінагрополітики робить усе можливе аби українським підприємствам були надані офіційні права на виробництво вин під торговою маркою «Масандра». У зв’язку з цим у відомстві наразі ведеться робота щодо конкурсних умов для тих українських виробників, які хочуть випускати вина під відповідною торговою маркою.
«Україна не використовує бренд "Масандра" два роки. Тому наше першочергове завдання – надати українським підприємствам юридичну можливість тимчасово випускати масандрівські вина під відповідними торговими марками. На сьогоднішній день готуються конкурсні умови для українських виробників, які бажають використовувати ТМ «Масандра» і випускати під нею вина, після чого і буде оголошено про конкурс», - повідомив Олександр Лієв.
Крім того, радник Міністра нагадав, що в разі невикористання торгової марки протягом трьох років, юридичне право на її користування може бути втрачене. Тому передача прав іншим підприємствам на використання ТМ «Масандра» здійснюватиметься з єдиною метою - зберегти права на відомий виноробний бренд для України.
«Для довідки нагадаю: ТМ «Массандра» передається для використання іншим виробникам тільки з однією метою - зберегти унікальний виноробний бренд за Україною. Адже, якщо торгова марка не використовується протягом трьох років, юридичне право на неї може бути втрачено. Мінагрополітики в свою чергу здійснює всі можливі заходи щодо захисту національних інтересів підприємств, які залишилися на території тимчасово окупованого Криму», - зазначив Олександр Лієв.