Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Кримський винний бренд «Масандра» передадуть переможцю конкурсу

До проведення конкурсу на отримання права використання торгової марки «Масандра» на період тимчасової анексії Криму, жодне підприємство не має права виробляти вина під цим брендом. В результаті вжитих Міністерством аграрної політики та продовольства заходів, ТОВ «Кам'янка Глобал Вайн» припинило виробництво тихих вин під ТМ «Global Wine Масандра», розпочате в липні 2015 року. Про це повідомила прес-службі Мінагрополітики.

«Відбулася складна дискусія з представниками компанії «Кам'янка Глобал Вайн», під час якої ми попередили компанію про неможливість використання ТМ «Масандра» без наявності належних юридичних підстав та відповідних документів з боку ДП НВАО «Масандра». Торгова марка, як об'єкт інтелектуальної власності, належить ДП НВАО «Масандра», яке зареєстроване в Україні, знаходиться у підпорядкуванні Мінагрополітики, та належить державі», - повідомив на своїй сторінці у соціальній мережі Фейсбук радник Міністра аграрної політики та продовольства Олександр Лієв.

За його словами, в результаті попередження з боку міністерства, ТОВ «Кам'янка Глобал Вайн» повідомило відомство про призупинення виробництва таких вин.

«ТОВ «Кам'янка Глобал Вайн» погодилося з нашими аргументами та офіційно повідомило Мінагрополітики про зупинення виробництва таких вин з п’ятого лютого 2016 року», - повідомив у соцмережі Фейсбук Олександр Лієв.

Також Олександр Лієв зазначив, що Мінагрополітики робить усе можливе аби українським підприємствам були надані офіційні права на виробництво вин під торговою маркою «Масандра». У зв’язку з цим у відомстві наразі ведеться робота щодо конкурсних умов для тих українських виробників, які хочуть випускати вина під відповідною торговою маркою.

«Україна не використовує бренд "Масандра" два роки. Тому наше першочергове завдання – надати українським підприємствам юридичну можливість тимчасово випускати масандрівські вина під відповідними торговими марками. На сьогоднішній день готуються конкурсні умови для українських виробників, які бажають використовувати ТМ «Масандра» і випускати під нею вина, після чого і буде оголошено про конкурс», - повідомив Олександр Лієв.

Крім того, радник Міністра нагадав, що в разі невикористання торгової марки протягом трьох років, юридичне право на її користування може бути втрачене. Тому передача прав іншим підприємствам на використання ТМ «Масандра» здійснюватиметься з єдиною метою - зберегти права на відомий виноробний бренд для України.

«Для довідки нагадаю: ТМ «Массандра» передається для використання іншим виробникам тільки з однією метою - зберегти унікальний виноробний бренд за Україною. Адже, якщо торгова марка не використовується протягом трьох років, юридичне право на неї може бути втрачено. Мінагрополітики в свою чергу здійснює всі можливі заходи щодо захисту національних інтересів підприємств, які залишилися на території тимчасово окупованого Криму», - зазначив Олександр Лієв.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ