ВАТ «Львівобленерго» спростовує заяву міського голови щодо поганої роботи ВАТ «Львівобленерго» щодо ситуації з електрозабезпеченням у Львові і звинувачує Андрія Садового в тому, що він дав необ’єктивну інформацію, яка, з одного боку, дезінформує громадськість, а з іншого – завдає великої шкоди іміджу ВАТ «Львівобленерго». Про це «Гал-info» заявили у відділі корпоративних зв’язків ВАТ «Львівобленерго».
Як стверджують у ВАТ «Львівобленерго», ситуація з електропостачанням споживачів у місті Львові не є катастрофічною, як це зазначалось у заяві мера. «Більшість вимкнень припала на другу половину січня, коли Львів та область опинилися в епіцентрі негоди, від якої постраждали і електричні мережі регіону. Твердження Садового про різке зростання кількості аварійних вимкнень, внаслідок виходу з ладу обладнання Львівських міських електричних мереж (ЛМЕМ) у січні 2007 року, не є правдивим. Аналіз свідчить, що в січні 2007 року мали місце 34 випадки аварійних вимкнень, що відповідає середньостатистичному показнику за попередні роки», – говорять у ВАТ «Львівобленерго».
Крім цього, на підприємстві стверджують, що у період 2005-2007 років ВАТ вживало заходи з підвищення надійності електропостачання споживачів міста. «Якщо протягом 2005 р. в мережі ЛМЕМ були пошкодженими 130 кабельних ліній 6-10 кВ, то у 2006 р. ця цифра становила 23 і має тенденцію до зменшення. Підвищення надійності живлення важливих споживачів, якими безперечно є об’єкти тепло- і водопостачання, здебільшого залежить від самих споживачів. Детальний аналіз випадків знеструмлення цих об’єктів свідчить про таке: не в повному обсязі реалізовані вимоги технічних умов, на вводах споживачів І категорії надійності відсутні пристрої АВР (автоматичного введення резерву), не вчасно відновлюється живляча мережа 0,4 кВ до об’єктів, електричне обладнання окремих котелень знаходиться в незадовільному стані і потребує заміни. Значна частина знеструмлень побутових споживачів виникає через незадовільний стан внутрішньобудинкових мереж, які експлуатуються ЖЕКами чи іншими комунальними підприємствами, які, своєю чергою, перебувають у комунальній власності міста. Причиною пошкоджень є в основному несправні чи старі, ще австрійського типу, ввідні пристрої в будинках, відсутність контурів заземлення, неналежний стан контактів. Особливо, це відчутно в центральній частині міста, де навантаження за останні чотири роки зросло на 40%», – говорять у ВАТ «Львівобленерго».
Як стверджують у ВАТ «Львівобленерго», одним із шляхів вирішення проблем з покращення надійності електропостачання міста Львова могли би бути спільні зведені плани заходів, погоджені Львівською міською радою та ВАТ "Львівобленерго". Аналогія такої співпраці – це програми "Комплексні плани розвитку електропостачання міста Львова" на 1985-1990 рр., 1990-1995 рр. Пропозиція ВАТ “Львівобленерго” про створення відповідної програми на 2003-2007 рр., викладена у листі за №131-1466/2 від 28.05.2003р. на адресу Управління міського комунального гсподарства, залишилась без відповіді.
Окрім того, загрозою стабільного електрозабезпечення та повноцінноої життєдіяльності Львівщини є несплата споживачами за використану електричну енергію. Насамперед до таких категорій споживачів належать комунальні підприємства, об’єкти житлово-комунального господарства та відомства. Станом на 1 лютого 2007 року загальний борг вищеназваних категорій споживачів по місту Львову становив 6,5 млн гривень.
Кожне ЖКГ та відомство як юридичні особи мають угоди із ВАТ “Львівобленерго”, згідно з якими зобов’язані у чітко визначений термін проводити розрахунки за спожиту електроенергію. Проте стовідсоткових розрахунків зазвичай не відбувається, тому борги зростають. ВАТ “Львівобленерго”, як того вимагає Закон України “Про електроенергетику”, зобов’язане припиняти подачу електропостачання споживачеві-боржнику, незалежно від категорії споживача та суми боргу.
Ще однією категорією боржників-споживачів, які створюють соціальну напругу на Львівщині, за твердженням керівництва ВАТ «Львівобленерго», є установи, що фінансуються з державного бюджету – військові частини, виправні колонії, медичні заклади тощо. «У даному випадку єдиним виходом із ситуації є коректне формування кошторисів на оплату за енергоносії відповідними Міністерствами та Державними комітетами для своїх установ. Або, принаймні, завчасна поквартальна зміна цих кошторисів відповідно до реальних потреб вищеназваних установ та організацій. ВАТ «Львівобленерго» неодноразово ініціюювало вирішення проблемних питань, які створюють соціальну напругу на теренах міста та області, як безпосередньо зі споживачами-боржниками, так і на рівні міської та обласної влади: реструктуризації боргів, мирові угоди, протоколи намірів. Одним з таких документів є Протокол намірів щодо врегулювання проблем відомчого житлового фонду та план заходів його реалізації, підписаний 24 листопада 2006 року Львівською облдержадміністрацією, Львівською міською радою та ВАТ «Львівобленерго». Ми сподіваємося, що цей протокол буде зреалізований в повному обсязі, а не припинить свого існування уже на початкових етапах реалізації, як будь-які попередні програми співпраці з міською владою», – зазначають на підприємстві.
Нагадаємо, 2 лютого 2007 року міський голова Львова Андрій Садовий через ЗМІ поширив заяву до голови правління ВАТ “Львівобленерго“ Володимира Матвіїшина щодо погіршення ситуації з електрозабезпеченням у Львові з вини „Львівобленерго”.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ