Сьогодні майже неможливо уявити людину, що не користується послугами мобільного зв’язку та інтернету. Спілкування з рідними та друзями, робота, дозвілля — доступ до мережі відіграє значну роль у житті кожного з нас.
Нещодавно суспільство сколихнула новина: у 2025 році прогнозується зростання вартості послуг мобільних операторів до 25%. Раніше медіа Vector розповідало, як перевірити тариф Київстар, а ми розберемося із причинами підвищення цін.
Чим зумовлене зростання вартості тарифів в Україні?
У грудні 2024 року українці масово почали отримувати повідомлення від компанії Київстар. Оператор зазначає: ціни зростуть, проте користувачі отримають більший обсяг послуг. Здорожчання пов’язане з кількома важливими чинниками:
- збільшенням обсягів споживання — щороку кількість абонентів збільшується, відповідно зростає навантаження на мобільну мережу, що потребує постійного вдосконалення;
- економічною ситуацією в країні — підвищення податків, коливання курсів валют тощо змусили оператора провести перерахунок тарифних планів;
- нестабільністю енергосистеми — ситуація залишається складною, тому оператор має залучати додаткові кошти для забезпечення обладнання мережі альтернативними джерелами електроенергії.
Відіграло роль і те, що деякі тарифні плани залишалися незмінними з 2022 року. Оператор уже проводив часткове підвищення цін у квітні-травні 2024 року, але цих заходів виявилося недостатньо.
Як зекономити на оплаті послуг мобільного зв’язку?
Київстар пропонує абонентам два варіанти: користувачі можуть погодитися зі зростанням вартості та перейти на дорожчий тарифний план автоматично або вибрати вигідний для себе варіант самостійно. Щоби підібрати тариф, необхідно зайти на офіційний сайт компанії або завантажити мобільний застосунок. Там ви зможете побачити всі доступні пропозиції.
Щоби прийняти обґрунтоване рішення, необхідно врахувати обсяг дзвінків та мобільного інтернету, яких вистачить для комфортного користування послугами. Також звертайте увагу на додаткові фішки, як-от безлімітний доступ до окремих сайтів або додатків, телебачення або домашнього інтернету.