Слухай онлайн
Економіка

Львівська залізниця вдосконалює технології зв’язку

Львівська залізниця на 100% виконала план капітального ремонту служби сигналізації та зв’язку. Проте план капітальних вкладень недовиконано на 2,6% через брак коштів. Про це повідомив прес-центр Львівської залізниці з посиланням на начальника служби сигналізації та зв’язку Львівської залізниці Романа Залізняка. Торік на 38 станціях залізниці головні колії та дільниці наближення обладнали пристроями кодування.
Найбільше уваги надається пріоритетному напрямку – безпеці руху. Торік на переїздах у Клепарові, на станції Пустомити, Красному та на двох переїздах у Мукачевому встановили по чотири шлагбауми, які повністю перекривають проїжджу частину. Також залізниця закупила і встановила ще 10 модернізованих шлагбаумів. 31 переїзд обладнали радіозв’язком, що дає змогу черговому на переїзді зв’язуватися з машиністом локомотива.
Наприкінці 2005 року в рамках програми Укрзалізниці обладнано трирівневою системою безпеки залізничний переїзд на вулиці Шевченка у Львові. Перед наближенням поїзда загороджувальний пристрій автоматично блокує рух автотранспорту через переїзд. А на сімнадцятому кілометрі перегону Рудно-Мшана залізничний переїзд обладнано системою відеоспостереження. Камери розташовані з обох боків колії і транслюють зображення у режимі реального часу. Такі заходи дисциплінують водіїв. Поки що зарано робити остаточні висновки, бо термін еспериментальної експлуатації триватиме півроку.
Залізничні зв’язківці спільно з “Євротранстелекомом” проклали 85 км волоконно-оптичного кабелю зв’язку на дільниці Львів-Мостиська-2- держкордон. На шляху зробили відгалуження до кожної залізничної станції. Пропускна спроможність цього сучасного каналу зв’язку значно вища, ніж у мідного кабелю. Впроваджено 15 автоматичних систем дистанційного контролю технічного стану ходових частин рухомого складу (визначення рівня нагріву букс), – розповів начальник служби сигналізації та зв’язку Роман Залізняк.
За 2006 рік планують модернізувати пристрої електричної сигналізації на кількох станціях, замінити пристрої ключової залежності на пристрої ЕЦ на станції Чарторійськ, модернізувати пристрої автоблокування на перегонах Ужгород-Доманинці, Старий Самбір-Ваньовичі, обладнати радіозв’язком 34 залізничних переїзди, впровадити 25 нових автоматичних систем дистанційного контролю технічного стану ходових частин рухомого складу.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...