Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

„Львівська залізниця”підбила підсумки роботи у 2006 році

Львівська залізниця підбила попередні підсумки діяльності за минулий рік. Зокрема у минулому році вдалося значно покращити показники використання рухомого складу (вантажних вагонів та локомотивів): обіг вагона виконаний на рівні 4,05 доби (106,4% до 2005 року), прискорення становить 0,26 доби. Дільнична швидкість при плані 32,4 км/год становила 32,7 км/год (100,9%), на 0,1 км/год більше рівня 2005 року. Про це „Гал-info” повідомили в прес-центрі Державного територіально-галузевого об’єднання „Львівська залізниця”.
 Також „Львівська залізниця” вжила заходи щодо заощадження ресурсів. Так, починаючи з квітня 2006 року в Локомотивному депо Львів на 5 тепловозах серії ЧМЕЗ встановлено систему обліку та контролю витрат палива “БІС-Р”. Впровадження системи “БІС-Р” дозволило зекономити за період експлуатації 6,8 тонн дизпалива.
Виконані планові завдання та покращенні всі основні показники експлуатаційної роботи. План навантаження виконаний на рівні 101,8%, до рівня минулого року виконання склало 102,2% (при плані середньодобового навантаження 67136 т виконання склало 68 359 т, факт 2005 року – 66 865 т). За попередніми даними план вантажообігу виконаний на рівні 100,3 %, йдеться у оприлюднений підсумках.
У 2006 році послугами Львівської залізниці як перевізника, скористалися значно більше пасажирів, ніж у 2005 році: 9 476 700 проти 9 004 670, що становить 105,2% до показників 2005 року.
Протягом року було введено в експлуатацію й нові поїзди. З 20 липня 2006 року за маршрутом Львів-Ужгород щоденно прямує електропоїзд “Георгій Кірпа”. 12 вересня також був введений прискорений денний фірмовий поїзд “Київський експрес” сполученням Львів-Київ. „Львівська залізниця” у 2006 році придбала два рейкові автобуси на залізничному ходу, які забезпечать перевезення пасажирів на дільницях, де недоцільно використовувати інший рухомий склад.
У минулому році „Львівська залізниця” доклала зусиль для надання сучасного вигляду вокзалам Львівської залізниці та максимальної комфортності  для пасажирів при подорожі залізничними магістралями. Зокрема, введено в експлуатацію після капітального ремонту вокзальні комплекси станцій Підзамче, Копиченці, Рокитно–Волинське, Турійськ, Снятин, Глибока Буковинська, Ланівці, Свалява, Малинськ, Сколе, Старе Село.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ