Львівський туристичний офіс допомагає зацікавленим і відповідальним готелям у навчанні, щоб дізнатись як забезпечити роботу закладу за принципами сталого розвитку, та які з уже наявних практик відповідають таким, - інформують у ЛМР.
В серпні завершився всеукраїнський проєкт «Відновлення і модернізація закладів гостинності на принципах Zero Waste & Climate Friendly». У межах проєкту 40 відібраних закладів гостинності з усієї України пройшли безкоштовне навчання та отримали експертний супровід для впровадження безвідходних і кліматично-дружніх рішень. До цього проєкту долучився і львівський готель “Cubby”.
«Сталий розвиток туризму вже давно є в пріоритеті туристичних міст світу. Простими словами, це турбота про громаду і місцевість як бізнесу, який веде там діяльність, так і туристів, які туди приїжджають. Цього року ми почали глибше вивчати досвід інших міст, щоб переймати практики сталого розвитку. Радіємо, що у Львові з'являються бізнеси, які охоче їх впроваджують, а ми можемо їм у цьому допомогти», – розповідає Христина Лебедь, керівниця управління туризму.
До прикладу, сталі практики готелю “Cubby”, які можуть запровадити інші заклади розміщення:
- Зменшення використання води: повторне використання рушників, наявні тільки водозберігаючі туалети та душові кабіни з низьким тиском води;
- Заощадження електроенергії: наявність ключ-карт та електрики, що контролюється рухом у номерах, лаунж-просторі та всіх зонах загального користування;
- Зменшення освітлення: для 100% освітлення в готелі використовуються світлодіодні лампи, що є енергоефективними, вікна з подвійним заскленням;
- Рослини та кисень: в готелі вирощуються рослини, забезпечується більше свіжого природного повітря;
- Місцева їжа: близько 80-90% їжі постачається з львівського регіону;
- Зменшення відходів: у готелі застосовується політика зменшення, переробки, утилізації харчових відходів. Зокрема, замість сервісу «шведський стіл», гостям пропонується опція замовити страви заздалегідь.
- Політика відмови від пластику: готель не пропонує одноразові пластикові ємності із шампунем, кондиціонером чи гелем для душу. Немає також пластикових стаканів, столових приладів чи іншого посуду.
Щоб дізнатись наскільки заклад відповідає критеріям сталого розвитку (готель, ресторан, туристичний інфоцентр, магазин), міжнародна організація “Green Destinations” пропонує пройти безкоштовне самооцінювання в рамках сертифікаційної програми для бізнесу Good Travel Sсan. Це 27 питань із 10 критеріїв сталого туризму (раціональне використання природних ресурсів, сортування побутових відходів, безбар’єрність, сталий менеджмент тощо). Якщо в результаті самооцінювання заклад набере понад 65%, він отримає можливість зареєструватись на сертифікацію Good Travel Seal Level 1. У разі недостатньої кількості балів, заклад отримає пропозиції для покращення.