Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львівводоканал впровадив автоматизований диспетчерський модуль

Відтепер управління аварійними та плановими роботами стало цифровим. «Львівводоканал» запровадив автоматизований диспетчерський модуль, що синхронізується з геоінформаційною системою підприємства.
Львівводоканал

У соцмережах Львівводоканалу розповіли як це працює:

  • Фіксація звернень споживачів у ГІС

  • Контроль аварійних та планових робіт

  • Мобільний застосунок для бригад

  • Моніторинг транспорту та витрат

  • Фотофіксація робіт і автоматична архівація даних

Усього в диспетчерській службі працює 30 фахівців, з них 6 осіб – на цілодобовому чергуванні. Центр обладнаний системою SCADA, моніторами, що відображають роботу водопровідної мережі.

Головна мета – ефективність та прозорість у виконанні робіт.

«Львівводоканал» продовжує цифровізацію, надихаючись найкращими практиками європейських водоканалів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ

Повідомити автору про помилку:

Адреса сторінки з помилкою:

Текст з помилкою:

Коментар :