Відтепер управління аварійними та плановими роботами стало цифровим. «Львівводоканал» запровадив автоматизований диспетчерський модуль, що синхронізується з геоінформаційною системою підприємства.
У соцмережах Львівводоканалу розповіли як це працює:
-
Фіксація звернень споживачів у ГІС
-
Контроль аварійних та планових робіт
-
Мобільний застосунок для бригад
-
Моніторинг транспорту та витрат
-
Фотофіксація робіт і автоматична архівація даних
Усього в диспетчерській службі працює 30 фахівців, з них 6 осіб – на цілодобовому чергуванні. Центр обладнаний системою SCADA, моніторами, що відображають роботу водопровідної мережі.
Головна мета – ефективність та прозорість у виконанні робіт.
«Львівводоканал» продовжує цифровізацію, надихаючись найкращими практиками європейських водоканалів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ