Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львівводоканал застосовує нову методику нарахувань для споживачів

У водоканалі пояснили, чому деякі споживачі у своїх платіжках побачили певну невідповідність між наданими показами та тими, що зафіксовані у квитанції.
Фото з відкритих джерел

Це пов'язано з тим, що Львівводоканал розпочав застосовувати нову методику нарахувань показників, яка має допомогти комунальному підприємству здійснювати коректні нарахування.

"Зокрема, закон «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» передбачає, що власники квартир повинні заплатити за увесь обсяг води, який надійшов до їхнього будинку, адже саме вони її використовують. В ідеалі показники загальнобудинкового лічильника мають дорівнювати сумі усіх лічильників, які встановлено у будинку. Але так не є. Адже для коректного нарахування об’єму спожитої води нам необхідно отримати показники лічильників від усіх споживачів в один період, а в ідеалі – в один день. На жаль, технічно прийняти усі показники в один день немає можливості, та й споживачі не зможуть робити це одночасно. Саме тому Міністерство розвитку громад та територій України затвердило методику, яка має допомогти водоканалам здійснювати коректні нарахування", – йдеться у повідомленні.

У пресслужбі Львівводоканалу також відповіли, яким чином працює нова методика нарахувань. 

Відповідно до цієї методики, для розподілу беруться показання будинкових лічильників та квартирних лічильників споживачів станом на останній робочий день місяця. А якщо споживач подав показники не на кінцеву дату розрахункового періоду, то ми скоригуємо його показник. Як ми це зробимо? – Визначаємо середньодобове споживання води за минулий місяць і додаємо ту кількість діб, якої вам бракує до кінцевої дати розрахункового періоду.

На питання, чи можливо, що споживач платитиме за більший обсяг спожитої води – Львівводоканал зазначає, що споживачі заплатять лише за використану воду.

"Показник, який ми скоригували станом на грудень місяць, буде початковим для нарахувань на січень. Відповідно, якщо ви спожили води менше, аніж вам нарахували, то наступного місяця нарахування будуть меншими", – пояснюють там.

Також комунальне підприємство нагадує, що клієнти можуть і надалі подавати показники як і раніше  з 10 числа до останнього робочого дня місяця.

"Але, якщо ви зможете подавати їх максимально наближено до останнього робочого дня місяця і будете використовувати для цього наші чат-боти у Вайбері та Телеграмі, то ми будемо вам щиро вдячні, адже це значно полегшить обрахунки", – зазначають у Львівводоканалі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ