Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львів’яни так і не визначилися, чи будувати підземні паркінги в центрі міста

У Львові відбулися громадські слухання проектів будівництва підземних паркінгів місті. На слуханнях було представлено чотири готових проекти з будівництва підземних автостоянок: по вул. Вітовського, вул. Батуринській, пл. Петрушевича та перехресті вул. Стефаника-Коперніка. Крім того, представили ряд проектів, які розробляються: на вул. Майданна-Проектована, вул. Волоська, вул. Я. Мудрого, вул. Вороного, вул. Рухівська та вул. Миколайчука.
„Проблема паркування входить у трійку найскладніших та найважливіших у місті. Зараз задоволено ледве 40% паркомісць від потреби, яку має місто”, - прокоментував керівник архітектурно-планувальної майстерні інституту „Містопроект” архітектор Віталій Дубина. За його словами, зараз в місті є 170 авто на 1000 мешканців, але навіть в Генеральному плані розвитку міста це число немає перевищити 350 авто на 1 тисячу населення. Проте навіть при таких незначних, порівняно з іншими містами, цифрах, у Львові потрібно облаштувати щонайменше 100 тис. паркомісць.
Водночас представники громадських організацій відстоюють позицію створення пішохідної зони в історичному ареалі міста. При цьому, за їх словами, основною причиною збільшення потоку авто в центрі міста є скупчення адміністративних будівель, винесення яких за межі центру є неможливим.
Згідно з проектами, в центральній частині міста передбачено будівництво лише підземних паркінгів, число рівнів у яких може коливатися від двох до п’яти. Основні суперечності виникли навколо проекту на перехресті вулиць Коперніка-Словацького. Ділянка знаходиться безпосередньо поблизу природного парку „Цитадель” і має нестійку геологічну основу. Також свої побоювання висловили і представники Наукової бібліотеки ім. В. Стефаника, адже, за їхніми словами. будівля бібліотеки і так перебуває не в найкращому стані та потребує укріплення. На думку архітекторів це також і економічно невигідний проект, адже він є дорогим, а кількість паркомісць лише 113.
Наразі в усіх проектах підземних паркінгів передбачено лише два рівні. Як зазначив начальник управління архітектури департаменту містобудування Львівської міської ради Юрій Криворучко, ці проекти розроблялися до введення нового положення про будівництво паркінгів, яке дозволяє будувати підземні паркувальні майданчики на п’ять рівнів. Проте, згідно дійсним проектам, на усіх чотирьох ділянках місто отримає 882 паркомісця в центральній частині. Надалі питання про будівництво підземних паркінгів у місті погоджуватиме Державна комісія, і лише після її погодження вирішуватимуть питання кожної окремої ділянки.
Наразі вкладати свої кошти у будівництво підземних паркінгів вже зголосилися дві іноземні компанії.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ