Міністерство економічного розвитку та торгівлі України презентувало розроблений експортний бренд України, який будуть використовувати для маркування та промоції товарів українського експорту. Про це йдеться у повідомленні прес-служби відомства.
Як зазначається, в уряді очікують, що розвиток бренду сприятиме експортерам збільшувати обсяги міжнародної торгівлі своїми товарами.
«Експортний бренд допоможе покупцям по всьому світу краще впізнавати українську продукцію. Це зможе об'єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику. Звісно, так буде створений додатковий візуальний зв'язок між різними галузями та секторами», — повідомив міністр економічного розвитку та торгівлі України Степан Кубів.
Він також додав, що експортний бренд розроблено на основі затвердженого бренду «Ukraine Now».
«Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України. Окрім цього, сильний бренд країни походження допомагає експортерам суттєво збільшувати обсяги продажів», — йдеться у повідомленні.
Як зазначається, за допомогою бренду планують започаткувати єдине візуальне брендування експортерів на міжнародних виставках.
Вперше бренд протестують під час експортної виставки у Китаї China International Import EXPO 2018.
Раніше повідомлялось, що на популяризацію України у світі уряд планує виділити 35 мільйонів гривень.
У червні 2017 року Кабмін створив комісію з питань популяризації України.
У травні 2018 уряд затвердив бренд Ukraine NOW для популяризації України у світі.