Міністерством фінансів розроблено Концепцію впровадження електронного аудиту (е-аудиту) для платників податків. Про це повідомили 30 листопада у пресслужбі Міністерства фінансів України.
Документ розроблено на виконання пункту 2 умов Меморандуму про взаєморозуміння між Україною як Позичальником та Європейським Союзом як Кредитором щодо отримання Україною макрофінансової допомоги.
Метою Концепції є перехід до якісно нового рівня здійснення контрольно-перевірочної роботи.
Інструмент електронного аудиту платників податків запроваджено в різних країнах світу і з кожним роком він доводить свою ефективність. Такий механізм базується на інформації, отриманій від платників податків у вигляді стандартного аудиторського файлу (SAF-T), розробленого ОЕСР. Цей файл є легким у використанні та призначений для здійснення заходів податкового контролю із застосовуванням спеціалізованого програмного забезпечення.
Автоматизована обробка отриманого аудиторського файлу надасть можливості для швидкого виявлення найбільш ризикових як суб’єктів (платників податків), так і об’єктів (транзакцій) для податкових перевірок.
Результати такої обробки можуть бути використані для оперативного виправлення виявлених розбіжностей платниками податків, або під час відбору платників податків для проведення податкової перевірки.
Більш детально /за посиланням/.