Слухай онлайн
Економіка

Міжнародна консалтингова компанія IMG готова стати радником з питань управління львівським євростадіоном

Один з організаторів FIFA World Cup 2006 в Німеччині та UEFA EURO 2008 в Швейцарії/Австрії зацікавився супроводом, обслуговуванням та залученням інвестування у інфраструктуру львівського стадіону до ЄВРО 2012. Міжнародна консалтингова компанія IMG висловила бажання управляти львівським стадіоном та облаштувати ділянку довкола нього. Компанія готова стати радником з питань управління стадіоном. Сьогодні представники компанії проведуть перемовини щодо можливості їх участі у даному проекті. Повідомили „Гал-іnfо” у прес-службі Львівської міської ради.
«Нам дуже пощастило, що така компанія зацікавилась Львовом», – зауважив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль.
IMG готова працювати за трьома напрямками.
Перший напрямок – розробка бізнес-плану проекту. Саме він дасть змогу побачити окупність та рентабельність функціонування проекту. Компанія прорахує максимальні потужності стадіону та розробить схему і шляхи його заповнення.
Другий напрямок – компанія готова надати консультаційні послуги щодо управління стадіоном після його будівництва. Залучення IMG дозволить отримати максимальну віддачу від функціонування стадіону.
Третій напрямок – залучення інвесторів до реалізації інвестиційних проектів на території довкола стадіону. Даний напрямок реалізується завдяки численним зв’язкам компанії.
«В нас є команда фахівців, яка готова розпочати роботу вже в найближчий час. IMG залучена в спорт і розваги, особливо футбол та дорадництво з питань стадіонів, управління та маркетинг вже понад 30 років. Ми переконані, що ми є добрими партнерами, оскільки не вимагаємо задоволення якихось конкретних інтересів. Ми також переконані, що володіємо досвідом, набутим під час FIFA World Cup 2006 в Німеччині та UEFA EURO 2008 в Швейцарії/Австрії, яким готові поділитися», – голова IMG Consulting Стефан Міллер.

IMG – є однією з найбільших в світі компаній по управлінню і маркетингу в сфері світового спорту та індустрії розваг. Вона представлена в понад 30 країнах. IMG є представником понад 1000 знаменитостей, 200 футбольних клубів та національних федерацій. Також компанія розробляла техніко-економічне обгрунтування для стадіону «Нью Уемблі» в Лондоні (Англія), консультувала проект стадіону «Джузеппе Меацца» (Мілан, Італія), консультує проект стадіону «Альянс Арена» (Мюнхен, Німеччина) тощо.
Серед клієнтів IMG футбольні клуби «Манчестер Юнайтед», «Челсі», тенісна зірка Єлена Янковіч, зірка гольфу Тайгер Вудс, моделі та спортсмени тощо.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...