Сьогодні, 14 липня, виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив Порядок надання послуги “Мобільний адміністратор”.
Як зазначив перший заступник міського голови Андрій Москаленко- це дуже важлива послуга для запровадження, яка надасть мешканцям Львівської міської територіальної громади можливість користування послугами ЦНАПів без необхідності їх відвідування.
Отримати адміністративні послуги у такому форматі зможуть:
- особи 1 групи інвалідності,
- військовослужбовці, які перебувають на стаціонарному лікуванні
- особи, які перебувають на тривалому стаціонарному лікуванні.
Як це працює?
Для цього необхідно буде написати заяву та відправити її поштою на адресу Львівської міської ради або ж заповнити відповідну електронну форму. До заяви також потрібно додати копію паспорта чи копію документа, який підтверджує право користування “Мобільним адміністратором”. Термін розгляду заяви становить 3 робочі дні.
Після опрацювання запиту адміністратор ЦНАП попереднього погоджує дату, час та годину візиту до особи. У визначений день і час працівник ЦНАПу здійснює виїзд за вказаною адресою для прийняття і реєстрації заяви про надання адміністративної послуги. Під час відвідин може проводитися відео- та аудіофіксація, про здійснення якої особу буде заздалегідь повідомлено.
Завдяки послузі можна зокрема подати заяву на отримання щомісячної доплати до пенсії ветеранам УПА, провести державну реєстрацію ФОП, вклеїти фотокартки у паспорт громадянина України по досягненню 25-ти, 45-ти річного віку, зняти громадян з квартирного та кооперативного обліків, отримати довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Повний перелік адміністративних послуг можна переглянути безпосередньо на сайті Львівської міської ради.
Також потрібно враховувати те, що певні адміністративні послуги надаватимуться після відновлення роботи Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців та Державного реєстру речових прав.
Окрім цього слід зазначити, що користування послугою ‘’Мобільний адміністратор’’ є безкоштовним.