Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Минулоріч на „гарячу лінію” міського голови звернулося майже 3 тисячі львів’ян

Торік на «гарячу лінію» міського голови за допомогою звернулося 2 тис. 718 львів’ян. Понад 75% звернень було вирішено позитивно. Повідомили „Гал-іnfо” у прес-службі Львівської міськради з посиланням на головного спеціаліста центральної міської диспетчерської служби Наталію Іванову.
Найчастіше звернення стосуються роз’яснень щодо принципу нарахування нових тарифів. Також уточнюють правильність нарахування платежів через субсидії. Мешканці висловлюють свої побажання та скарги щодо вуличного освітлення. Актуальним залишається питання роботи ліфтів, з якими постійно виникають проблеми, в тому числі й через підпали.
            А сьогодні Андрій Садовий проведе прийом громадян. На зустріч зареєструвалися 63 мешканці. В основному, львів’яни приходять з житловими та земельними питаннями, які дуже часто можна вирішити лише в судовому порядку. Якщо йдеться про капітальний чи поточний ремонти, то будинки зазвичай включають до титульних списків. Актуальним залишається квартирне питання, однак зараз перевага надається черговикам, які ще з 70-х років чекають на поліпшення житлових умов, помешканням дають згідно з чергою.
            Від початку каденції Андрія Садового на прийом записалось 826 громадян. Понад 400 з них мали змогу торік поспілкуватись з мером, решта – чекають своєї черги.
Для оперативного вирішення комунальних проблем або для отримання роз’яснень мешканці міста можуть звертатися на «гарячу лінію» міського голови за номером - 297-59-99.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ