Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

На Львівщині відкрили одинадцятий Дія.Центр

Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
1/4
Напередодні, 28 грудня, у Добросині Львівського району відкрили одинадцятий Дія Центр. Про це повідомили у пресслужбі Львівської ОВА.

Це місце, де у комфортних умовах із дотриманням усіх вимог до фізичної та інформаційної безбар’єрності можна вирішити одразу кілька запитів. Зокрема, жителі Добросинсько-Магерівської громади та ВПО можуть отримати адміністративні послуги, консультації щодо бізнесу і користування онлайн-послугами. Облаштовані тут місця й для самообслуговування.

У Центрі – 7 працівників та ще 5 адміністраторів, які надаватимуть послуги онлайн.

На реалізацію проєкту виділили понад 9 мільйонів гривень з державного, обласного та місцевого бюджетів. 

За ці кошти збудували нове приміщення Дія.Центру, облаштували територію, закупили меблі, комп’ютерну техніку та обладнання робочої станції для оформлення і видачі паспортних документів.

«Це вже 18 центр надання адміністративних послуг у цьому році, який ми відкрили спільно з громадами. У Центрі вже надають 263 послуги, але я вас запевняю, що їх ставатиме все більше. Вже в цьому році 19 послуг для ветеранів і сімей загиблих передали на Центри, і ми очікуємо ще більше послуг, повʼязаних з сферою безпеки і оборони, які передадуть на ЦНАПи.

Що важливо – тут облаштований повністю безбар’єрний простір: планшети для спілкування з особами, які володіють жестовою мовою, інклюзивні вбиральні, тактильна плитка на підлозі, шрифт Брайля на окремих елементах. Сподіваюсь, це допоможе забезпечити інклюзію всіх мешканців громади під час надання адміністративних послуг», – наголосив заступник голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Львівської ОВА Олександр Кулепін.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ