Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

На Львівщині виготовляють зерновози повністю української комплектації

Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
1/3
Начальник Львівської ОВА Максим Козицький відвідав один з найпотужніших заводів на Львівщині. Підприємство займається виробництвом вантажних вагонів, ремонтом рухомого складу, виготовленням контейнер-цистерн, ємностей, металоконструкцій та прескомпакторів. Станом на сьогодні на заводі працюють приблизно 650 людей. Про це повідомили у Львівській ОВА.

Цьогоріч в межах проєкту USAID «Економічна підтримка України» замовили 300 вагонів, що становить 45% річного замовлення, які зараз виготовляють на підприємстві.

«Підприємство працює офіційно, сплачує податки в державний бюджет. За рік спеціалісти заводу на Львівщині розробили п’ять моделей зерновозів. Кожна деталь – українська. Серійне виробництво вже запустили. Підприємство підписало низку контрактів – як внутрішніх, так і закордонних. Під час повномасштабної війни, замовлення на вагони-зерновози в Україні становлять 75% від усього виробництва. Дякую Проєкту USAID за підтримку виробництва. Як бачимо, навіть попри війну, проблеми з логістикою, якщо мати велике бажання, то можна досягти великих результатів. Наші локальні підприємства виготовляють дійсно якісну продукцію європейського рівня, тому закликаю партнерів інвестувати в розвиток промисловості у нашому регіоні», – зауважив Максим Козицький.

Через зупинку виробництва металургійних компаній «Азовсталь» та «Азовмаш» в Україні зупинилось виробництво нових вантажних вагонів. З огляду на це підприємство розробило п’ять моделей вагонів, які продукують зі зварною хребтовою балкою. Один з них презентували очільнику області. Цей зразок – абсолютно нова модель.

Загалом компанія випустила близько 5 тисяч зерновозів різних типів. Виробничі потужності дозволяють виготовляти від 1 до 3 вагонів нового зразка на день. Над їхнім виробництвом працюють токарі, зварювальники, фрезерувальники, розкрійники металу, фарбувальники та інші. 

Окрім зерновозів, перспективним напрямом залишається виготовлення цементовозів. Вони стануть у пригоді під час відновлення критичної інфраструктури та житлового фонду. Як зауважили на підприємстві, це допоможе сформувати нові замовлення для українських вагонобудівників.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ