Як повідомили в прес-службі Регіональної газової Компанії, прес-служба Нафтогазу України вчора розповсюдила фейкову заяву. В ній Нафтогаз звинуватив операторів ГРМ в зриві запуску добового балансування через начебто некоректну інформацію надану ними для наповнення платформи Оператора ГТС (Укртрансгазу).
Однак, напередодні саме Оператор ГТС звернувся до НКРЕКП з ініціативою перенести запуск добового балансування. В той же час Оператори ГРМ вкотре вимушені заявити, що не бачать жодних підстав для зриву запуску і підтверджують свою готовність до роботи в режимі добового балансування.
Група компаній РГК вперше в Україні розпочала щодобове балансування газорозподільних систем ще в травні 2018 року. Тому ми повністю готові до початку роботи, заява, оприлюднена прес-службою Нафтогазу є повною вигадкою і фейком. Укртрансгаз має взяти на себе відповідальність за некоректну роботу програмного забезпечення і власну неспроможність закріпити за Нафтогазом України частину споживачів на платформі власної розробки.
Оцінка неготовності платформи Оператора ГТС до роботи в режимі добового балансування, яку розповсюдила прес-служба Нафтогазу України говорить про те, що материнська компанія повністю контролює Укртрансгаз. В тому числі, в питаннях формування балансу газу, в якому Нафтогаз, як найбільший трейдер в Україні має пряму зацікавленість і ми вбачаємо в цьому прямий конфлікт інтересів.
Нагадаємо, що група компаній РГК з травня 2018 року першою в Україні перейшла на щодобове балансування газорозподільних систем. А наприкінці жовтня Європейське енергетичне співтовариство визнало, що анбандлінг операторів ГРМ в Україні повністю відповідає вимогам Третього енергопакету.
Довідка: Регіональна Газова Компанія - сервісна компанія, що надає послуги з фінансового, юридичного, технологічного консалтингу. Клієнтами компанії є постачальники газу в 16 регіонах країни, а також 19 газорозподільних компаній, на обслуговуванні яких перебуває понад 200 тис. км газопроводів і 8 млн побутових споживачів газу.
Регіональна Газова Компанія надає газовим компаніям сервіси, спрямовані на підвищення стандартів обслуговування клієнтів - серед них послуги єдиного контакт-центру та телекомунікаційні послуги по захищеному онлайн доступу клієнтів до особистих рахунків.