Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Омелян назвав терміни будівництва першої платної дороги в Україні

На ділянці Львів – Краківець збудують платну дорогу паралельно до безкоштовної. Про таке заявив в ефірі "5 каналу" у програмі "Інформаційний вечір" міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

«Я би дуже хотів, щоб цей експеримент був вдалий для України. В європі є лише 5-7% платних доріг, всі інші збудовані за державний кошт. Ми зараз готуємося до оголошення тендеру на ділянку Львів-Краківець. Можливо, включимо туди і північний обхід Львова. Це, в нашому баченні, має бути нова платна дорога паралельно до існуючої безкоштовної», - повідомив міністр.

За словами Омеляна, там (на дорозі Львів-Краковець, - ред.) досить високий трафік, і вона має бути самоокупна з перших років.

«Ми маємо добрий механізм для інвесторів, ми маємо відповідні гарантії, чого раніше не було ні в 2015, ні в 2016 році. Тому, сподіваюся, це спрацює. Ми не будемо мати Україну всю з платних автобанів, ми повинні це чітко розуміти, але окремі ділянки, де ми бачимо високу інтенсивність руху комерційного транспорту, всі шанси для цього є», - наголосив він.

Також міністр інфраструктури назвав терміни реалізації проекту: «Якщо в нас все буде організовано без зривів, цього року ми повинні оголосити тендер по першій дорозі, проведення його – перша половина наступного року. Підписання контрактів може тривати до кінця 2019 року. Фізичне будівництво – це 2020-й. І введення в експлуатацію – це 2022 рік».

Нагадаємо, нещодавно Укравтодор погодив технічне завдання на розробку проектної документації для будівництва Північної об’їзної автомобільної дороги м. Львів.

Північна об’їзна дорога м. Львів поєднає міжнародну трасу М-06/Е-40 та національну Н-17 Львів – Луцьк з міжнародними трасами М-09, М-10, М-11, які забезпечують сполучення між Україною та Польщею.

Протяжність нової об’їзної дороги становитиме 24 км. Дорога матиме 4 смуги руху – по дві в кожну сторону.

На дорозі передбачено будівництво трьох естакад із залізобетонних конструкцій довжиною, відповідно, 191 м, 551 м та 332 м. Для забезпечення міграції тварин буде побудовано біоперехід у вигляді конструкції із металевих гофрованих елементів.

На перетині з дорогами міжнародного та національного значення передбачено будівництво дворівневих транспортних розв’язок. На перетині міжнародної дороги М-09 Львів – Рава-Руська планується повна розв’язка за типом «лист конюшини».

В місці перетину нової об’їзної дороги м. Львів з трасою М-06 Київ-Чоп та Н-17 Львів – Луцьк біля с. Малі Підліски планується облаштувати транспортну дворівневу розв’язку за типом «неповний лист конюшини». Для руху з напрямку Києва в сторону Львова, а також з боку Тернополя в напрямку кордону по трасі міжнародного коридору Go Highway заплановані швидкісні з’їзди.

Для забезпечення можливості відпочинку водіїв та пасажирів будуть влаштовані майданчики для тимчасової зупинки автотранспорту. В межах майданчиків передбачені стоянки для легкового, автобусного та вантажного транспорту, місця для відпочинку пасажирів. На ділянках проходження поблизу забудови населених пунктів та біля території заказників будуть встановлені шумозахисні екрани загальною довжиною 10 920 м.

Капсулу на місці будівництва Північного об’їзду, який мав стати початком нової дороги Львів-Краковець, заклали ще у жовтні 2010 року  у селі Гряда Жовківського району в  межах підготовки до Євро-2012. Однак, саме будівництво так  і не стартувало.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ