Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Оператори прокату електросамокатів сплачуватимуть орендну плату

18 березня на засіданні Комісії транспорту, зв’язку та міської мобільності ЛМР депутати підтримали рішення щодо необхідності сплати операторами прокату електросамокатів оренди.

18 березня на засіданні Комісії транспорту, зв’язку та міської мобільності ЛМР депутати підтримали рішення щодо необхідності сплати операторами прокату електросамокатів оренди.

Відповідне звернення щодо регулювання діяльності операторів прокату електросамокатів як об’єктів господарювання Комісія отримала від громадської організації “Громадська рада “Закон та порядок”. Надалі його передадуть на опрацювання до Департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури, зазначив Ігор Зінкевич під час засідання Комісії. 

«Як зазначено у зверненні з посиланням на УКВ, дотепер жодний прокатний сервіз електросамокатів не уклав договір на оренду конструктивних елементів благоустрою м. Львова і не сплачує за них орендної плати», - прокоментував Ігор Зінкевич для “Варти”.

Керівник Департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило звернув увагу на те, що у жовтні 2023 року було ухвалено Меморандум про співпрацю з операторами прокату електросамокатів. Відповідно до нього, було визначено 79 окремих місць для ранкового старту електросамокатів.

Олег Забарило зазначив, що на цей час підготовлено ухвалу, згідно з якою прокатні сервіси укладатимуть з Міською радою основний договір, на підставі якого сплачуватимуть податок до міського бюджету за оренду місця для структурованого розміщення самокатів. Тобто при укладенні договору прив’язка відбуватиметься не до одного електросамоката як об’єкта ведення договору, а до площі відповідно визначеної локації для ранкового старту електросамокатів. 

Ігор Зінкевич також звернув увагу на те, що слід запровадити нумерацію електросамокатів, аби можна було визначати водіїв конкретного транспорту у випадку дорожньо-транспортних пригод чи інших аварій, аби притягувати їх до відповідальності. У такому випадку, як мінімум, оператори можуть запроваджувати проти таких водії обмеження у подальшому використанні їхніх засобів пересування. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ