Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Овочі, паливо, лікування: на скільки зросли витрати українців за рік

Споживча інфляція в Україні у липні в річному вираженні – у порівнянні з липнем 2021 року – становила 22,2%. Про це свідчать дані опубліковані на сайті Державної служби статистики України.

Фото: Depositphotos

На споживчому ринку ціни на харчові продукти та безалкогольні напої в липні 2022 року зросли на 28,9% у порівнянні з липнем 2021 року. 

Більш ніж удвічі за рік зросли ціни на овочі –101,6%. Хліб та хлібобулочні вироби подорожчали на 36, 9%. На 32,5 - 20,6%  зросли ціни на рибу та  продукти з риби, макаронні вироби, масло, безалкогольні напої, молоко та сир.

У липні за цукор потрібно було заплатити на 19,1% більше ніж у липні минулого року.  

Алкогольні напої та тютюнові вироби в Україні подорожчали на 19,9%. 

Натомість фахівці відзначають, що одяг і взуття подешевшали на 2,6%, зокрема, одяг – на 3,4%, взуття – на 2,4%.  

Вартість утримання та ремонту житла, води, електроенергії, газу та інших видів палива у липні зросла на 3,6%. Загалом утримання житла у липні обійшлося на 22,8% дорожче ніж торік. На 15,9 – 5,9% зросла оплата каналізації, водопостачання, послуги з управління багатоповерхівками та природний газ. Водночас цьогоріч ціни на електроенергію знизились на 7,4%. 

Купівля предметів домашнього вжитку, побутової техніки та поточне утримання житла зросли у ціні на 16,2%. 

Українцям стало дорожче дбати про своє здоров’я. Як свідчать дані, фармацевтична продукція, медичні товари та обладнання подорожчали на 14,7%, а амбулаторні послуги – на 12,1% у порівнянні з липнем 2021. 

Ціни  на  транспорт  зросли  на  40,4%  в  основному  через  подорожчання палива  та  мастил  на  77,7%.  Водночас  на  37,2%  подорожчав  проїзд  в  автодорожньому пасажирському транспорті, а послуги залізниці – на 10,1%.  

У  сфері зв’язку ціни зросли на 12,2%, що пов’язано з подорожчанням  мобільного зв’язку і поштових послуг. 

Що стосується відпочинку та освітніх можливостей, то послуги з категорії “відпочинок і культура” стали дорожчі на 10,8%, “освіта” – 16,1%, “ресторани та готелі” – на 16,4%, а “різні товари та послуги” – на 15%.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ