Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство  |  Політика

Піар і все, що варто про нього знати

Сьогодні інформаційний простір переповнений величезною кількістю інформації різної тематики та форматів. Охопити та якісно оцінити весь цей масив повідомлень для людини дуже складно, тоді як компаніям стає важче доносити меседжі до своєї цільової аудиторії та комінікувати з нею. Успіх бізнесу багато у чому залежить від якісної комунікації, підтримки іміджу та роботи над репутацією, і тут на допомогу приходить PR.

Для початку з'ясуємо, що ж таке PR та чим він займається.

Public relations у перекладі означає «зв’язки з громадськістю». Це практика цілеспрямованого управління та розповсюдження інформації між окремою особою або організацією, наприклад, бізнесом, урядовою установою або некомерційною організацією і громадськістю.

Мета PR – інформувати громадськість про бренд чи компанію, потенційних клієнтів, інвесторів, партнерів, співробітників та інших зацікавлених сторін. Формування у них лояльного ставлення до компанії завдяки ефективній комунікації.

Що включає піар:

  • написання та розповсюдження пресрелізів;
  • написання промов, статей та презентаційних матеріалів;
  • створення та проведення спеціальних заходів для роботи з громадськістю та роботи зі ЗМІ;
  • розширення ділових контактів через особисті знайомства;
  • спонсорство в різних заходах;
  • ведення блогів;
  • написання антикризових pr-стратегій;
  • просування в соціальних мережах;
  • відповіді на меседжі негативного характеру, які стосуються компаній.

Із роками завдання та цілі піару значно трансформувалися. Спочатку піар зосереджувався на роботі з громадською думкою та слугував інструментом впливу в комерційній та політичній сфері. У сучасному розумінні піар включає:

  1. Передбачення, аналіз й інтерпретацію громадської думки, поглядів і питань, які можуть вплинути на плани компанії чи бренду.
  2. Консультування керівництва на всіх рівнях компанії щодо рішень, планів дій та комунікацій, включаючи комунікацію в кризових ситуаціях.
  3. Захист репутації компанії чи бренду.
  4. Вивчення, проведення й оцінку комунікаційних дій для розуміння цільових авдиторій, необхідного для успішного досягнення цілей компанії.
  5. Постановку цілей, планування, схвалення бюджету, просування, набір і навчання працівників компанії, управління ресурсами.
  6. Контроль над створенням контенту і залученням потенційних клієнтів для вашого бізнесу.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ