Польські експортери дедалі активніше шукають нові ринки збуту; нерідко такі, на котрих раніше поляків не було. На сьогодні найбільш популярним об’єктом ринкових досліджень, що ведуть польські фірми, є Іран.
Віце-голова Польської економічної палати Марек Клочко звертає увагу, що ця країна стала доступною для європейського бізнесу після того, як щодо неї скасовано санкції. Слід пам’ятати, що Іран має також дуже великі запаси нафти.
Окрім цього, польські фірми дуже активно досліджують Африку: як східну, так і західну, а також деякі країни африканської Півночі.
Марек Клочко додає, що від того моменту, як було запущено безпосередні авіаційні сполучення з країнами Перської затоки, там різко зросла присутність польських підприємств та їхньої продукції. І, врешті, дуже важливими для експортерів з країни на Віслі є китайський та в’єтнамський напрямки.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ