Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Порівнювати систему кондиціонування вагону із побутовим кондиціонером некоректно, - Укрзалізниця

Інформація, поширена низкою ЗМІ про нібито завищення суми закупівлі систем кондиціонування для пасажирських вагонів, не відповідає дійсності. Це хибне твердження ґрунтується на порівнянні ціни системи кондиціонування вагону з побутовим кондиціонером у інтернет-магазині. Насправді ж дахова система кардинально відрізняється від побутових кондиціонерів, якими б потужними вони не були. Це обладнання має набагато більшу кількість вузлів. Воно не є серійним та виготовляється на замовлення відповідно до діючих нормативів. ПРо це йдеться на сайті підприємства.

Зокрема, зазначені системи адаптовані до роботи в умовах додаткових навантажень. Серед них вібрація, яка виникає під час руху поїздів, великі перепади температури, а також напруги в електромережі.

Загалом система кондиціювання повітря для вагонів включає даховий блок, монтажні та електричні схеми моноблоку, сервісну панель для діагностики несправностей, обладнання для індивідуального регулювання температури повітря у кожному купе, запасні частини, датчики, інструменти тощо.

Крім того, до вартості таких систем включено послуги з пусконалагоджувальних робіт і введення техніки в експлуатацію.

Зазначені 19 систем кондиціонування будуть поставлені перевізнику  у 2020 році. Їх встановлять у вагонах,  які пройдуть капітально-відновлювальний ремонт.

Пасажири зможуть використовувати зазначену систему і для охолодження, і для обігріву вагонів. Крім того, кожен подорожуючий зможе окремо регулювати температурний режим у своєму купе.

Вкотре закликаємо ЗМІ перевіряти інформацію і звертатися до Укрзалізниці за роз’ясненнями до публікації матеріалу.

Нагадаємо, як повідомляло Гал-інфо з посиланням на "Наші гроші","Укрзалізниця" купила кондиціонери вп’ятеро дорожче від звичайних.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ