Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Культура

Про виразність дитячих емоцій: фоторепортаж з відкриття виставки “Kindergarten”

8 жовтня у Львові відкрили виставку Володимира Семківа “Kindergarten” в рамках Львівського тижня скульптури 2024.
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
1/8

8 жовтня у Національному музеї імені Андрея Шептицького у Львові відбулось відкриття виставки Володимира Семківа “Kindergarten” в рамках Львівського тижня скульптури 2024. Ознайомитись із експозицією у музеї можна протягом місяця – до 10 листопада 2024 року. 

Виставка “Kindergarten” (“Дитячий садок”) розміщена у кількох виставкових залах, які своєї послідовністю піштовхують спостерігача до такого ж послідовного формування уявлення про дитячі стани, які насправді живуть і в кожному дорослому. Історія цих юних емоцій розкривається поступово: від народження до життєвих гойдалок, а тому й назва виставки та кожного залу є невипадковими. 

“Мені важливо сказати цією виставкою про цінність моменту, який ми зараз переживаємо, цінність один одного, цінність спілкування. Ця війна все ж загострила цю проблему. Ми по-особливому відчуваємо кожен момент життя та його ціну, адже завтра вже може не бути”, - розповів у коментарі для Гал-інфо Володимир Семків. 

Автор виставки також поділився, що ідея виникла не випадково. У Володимира Семківа є двоє синів, які й стали для нього відображенням глибоких дитячих емоцій та загалом людських станів. “Вони [діти, - ред.] дуже виразні у своїх жестах. Діти і актори, як на мене, в жестах показують ці емоції, які нам всім притаманні, які ми всі переживаємо. Вони настільки виразні, що ти розумієш, що у кожному жесті є вся сила. Кожен дорослий може себе якось побачити в цьому”, – відзначив автор.

Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
Фото: Гал-інфо, Марічка Твардовська
1/7

Експозицію Володимир Семків готував спеціально для Національного музею. Представлені у ній роботи виконано з дерева, яке вже давно засохло у Стрийському парку та потребувало зрізання. А грубе виконання скульптур посилює їхнє змістове наповнення. Для їхнього створення автор не використовував жодного шліфування, а єдиним інструментом була бензопила. 

“У мене позиція така — не різати дерева під скульптуру. Тобто воно має бути або вже зламане, або засохле, яке і так йде на дрова. Я не замовляю деревину навмисне. Мені у XXI столітті здається, що так робити – це варварство робити не стається… З початку війни я більше почав працювати з деревом, бо воно дає можливість швидко виразити те, що мене болить, хвилює. Скульптура це мистецтво, яке дуже повільне, але в даному випадку відносно швидко можна відобразити у ній емоцію”, - розповів Гал-інфо Володимир Семків

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ