Як повідомив на своїй сторінці у Facebook міський голова Львова, у місті стартувала кампанія "Зроблено у Львові", спрямована на підтримку локального виробника під час карантину. Так, за словами міського голови Львова Андрія Садового, вся львівська продукція матиме спеціальне ознакування, тому її буде легко впізнати у супермаркетах.
"Розпочинаємо кампанію "Зроблено у Львові". Вся львівська продукція буде спеціально ознакована у великих мережах супермаркетах. Прийшовши в магазин, ви точно впізнаєте своє.
Для чого це? В цей непростий час маємо підтримати власного виробника. Такі просто речі формують нашу економіку. Це наші зарплати та доходи.
Тим більше, що сумнівів у якості наших продуктів немає, вони перевірені часом. Тому приєднуйтесь до #ЗробленоУЛьвові.
Також вже працює чат-бот у Telegram, де можна довідатись яка саме продукція зроблена у Львові та області, побачити які заклади харчування працюють зі своєю доставкою.
Вже незабаром з'явиться рубрика крафтові виробники та фермерські господарства. Купуй своє, бо воно круте", — зазначив мер на своїй сторінці у Facebook.
Зазначимо, у час карантину локальні виробники як ніколи потребують підтримки. Місто закликає мешканців підтримувати підприємства та купувати необхідні товари й продукти у львівських виробників. Так, Центр підтримки підприємництва підготував інформацію про тих, хто виготовляє корисні продукти та товари у нашому місті та просить мешканців долучитись та розповісти про улюблені бренди.