Digital marketing працює на основі поєднання інструментів просування в інтернеті та класичних методів рекламування.
Якщо ви хочете осягнути нову професію в галузі IT, то можете пройти курси інтернет маркетингу для новачків. Зробити це можна на dan-it.com.ua. То що ж треба вивчити маркетологу, щоб без проблем працювати у digital?
Основи маркетингу
Основи просування завжди одні й ті самі. Треба розумітися на:
- каналах просування;
- сегментації цільової аудиторії;
- побудові споживацького портрета;
- створенні УТП для бізнесу;
- аналізі конкурентів.
Потрібно аналізувати реальні бізнес-кейси та генерувати власні ідеї для розв’язання проблем клієнтів.
UI/UX дизайн
Необхідний блок знань — UI/UX дизайн, що дає змогу керувати поведінкою споживачів. Треба розуміти, яке оформлення зацікавить клієнтів і як змусити за допомогою візуальних інструментів зробити правильний вибір. Тож знадобиться розуміння data drawing дизайну, UX-дизайну.
Потрібно на практиці знати, як можна застосувати знання з UI/UX. Орієнтуватися варто й на тренди, що виникають у цьому напрямку.
Аналітика
Варто розбиратися в аналітичних даних. Найпоширеніший спосіб — управління акаунтом у Google Analytics. Для цього необхідно:
- розуміти принципи внутрішньої аналітики;
- працювати з UTM-мітками;
- розбиратися в різних метриках;
- встановлювати коди аналітики;
- імпортувати дані в аналітику тощо.
На практиці можна за допомогою цього інструмента аналізувати конкурентів, налаштовувати події, складати цілі для сайту тощо.
Різні види реклами
Діджитал-маркетолог має розбиратися глибоко в одному з напрямків рекламування чи знатися частково на декількох. Враховуючи особливості цифрового просування, можна виділити:
- контекстну рекламу — частіше її налаштовують за допомогою Google Adwords;
- таргетовану рекламу — вона спрямована на потреби клієнтів;
- контент-маркетинг — має на меті створити лояльну аудиторію, залучаючи її за допомогою якісного контенту.
Також варто розумітися на принципах просування у соціальних мережах, особливостях розсилки листів електронною поштою тощо. У комплексі ці знання допоможуть побудувати стратегію для бізнесу.
Щоб легко опанувати професію, треба знайти ґрунтовні курси з діджитал-маркетингу. Такий навчальний продукт є на dan-it.com.ua. Триває курс 5 місяців, а за 200 годин занять можна опанувати багато матеріалу. Саме завдяки такому навчанню можна легко змінити діяльність.