Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Що треба вивчити майбутньому діджитал-маркетологу?

Digital marketing працює на основі поєднання інструментів просування в інтернеті та класичних методів рекламування.

Якщо ви хочете осягнути нову професію в галузі IT, то можете пройти курси інтернет маркетингу для новачків. Зробити це можна на dan-it.com.ua. То що ж треба вивчити маркетологу, щоб без проблем працювати у digital?

ebVlYljsA7LYmmzGA8XzQ5aLKKqrvPhaV6JEsQPeWvJQhZJVr4JYOe1is4Ze9rLpJMQxu_YyNZM2TZYYwU57aboLu_-E_wtdFHZdpJX3Hijkpl6g0OCPmw-dcwSF4oNAk-rVJzjvQWKhlOcmpg6hl1s

Основи маркетингу

Основи просування завжди одні й ті самі. Треба розумітися на:

  • каналах просування;
  • сегментації цільової аудиторії;
  • побудові споживацького портрета;
  • створенні УТП для бізнесу;
  • аналізі конкурентів.

Потрібно аналізувати реальні бізнес-кейси та генерувати власні ідеї для розв’язання проблем клієнтів.

UI/UX дизайн

Необхідний блок знань — UI/UX дизайн, що дає змогу керувати поведінкою споживачів. Треба розуміти, яке оформлення зацікавить клієнтів і як змусити за допомогою візуальних інструментів зробити правильний вибір. Тож знадобиться розуміння data drawing дизайну, UX-дизайну.

Потрібно на практиці знати, як можна застосувати знання з UI/UX. Орієнтуватися варто й на тренди, що виникають у цьому напрямку.

Аналітика

Варто розбиратися в аналітичних даних. Найпоширеніший спосіб — управління акаунтом у Google Analytics. Для цього необхідно:

  • розуміти принципи внутрішньої аналітики;
  • працювати з UTM-мітками;
  • розбиратися в різних метриках;
  • встановлювати коди аналітики;
  • імпортувати дані в аналітику тощо.

На практиці можна за допомогою цього інструмента аналізувати конкурентів, налаштовувати події, складати цілі для сайту тощо.

Різні види реклами

Діджитал-маркетолог має розбиратися глибоко в одному з напрямків рекламування чи знатися частково на декількох. Враховуючи особливості цифрового просування, можна виділити:

  • контекстну рекламу — частіше її налаштовують за допомогою Google Adwords;
  • таргетовану рекламу — вона спрямована на потреби клієнтів;
  • контент-маркетинг — має на меті створити лояльну аудиторію, залучаючи її за допомогою якісного контенту.

Також варто розумітися на принципах просування у соціальних мережах, особливостях розсилки листів електронною поштою тощо. У комплексі ці знання допоможуть побудувати стратегію для бізнесу.

Щоб легко опанувати професію, треба знайти ґрунтовні курси з діджитал-маркетингу. Такий навчальний продукт є на dan-it.com.ua. Триває курс 5 місяців, а за 200 годин занять можна опанувати багато матеріалу. Саме завдяки такому навчанню можна легко змінити діяльність.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ