Нещодавно у місті урочисто відкрили оновлений магазин техніки й електроніки. Які глобальні зміни відбулися в магазині відомої мережі та як безпечно придбати там техніку в умовах карантинних обмежень.
Модернізований магазин Фокстрот відкрився у Дрогобичі у ТЦ Misto (вул. Пилипа Орлика, 18б) наприкінці жовтня. Стильний сучасний інтер’єр, розширена вхідна зона, звідки можна розгледіти торгівельний зал, відкрита викладка товару та широкий асортимент дають змогу відвідувачам зручно і легко ознайомитись з технічними можливостями товару.
На площі близько 800 квадратних метрів повністю змінили оформлення, освітлення, розташування торгових полиць і додали яскраві бренд-зони, такі як Hisense, Tefal, Polaris, Delonghi, Braun, Samsung, Rowenta та Philips. Додатково проконсультуватися, оплатити, перевірити техніку, отримати інтернет-замовлення можна у фірмовому хабі, що розмістився неподалік входу.
Для зручного оформлення купівлі нових гаджетів, обладнаний окремий простір. Кваліфіковані консультанти допоможуть вибрати найзручніший спосіб виплати, а для оформлення скористатися можна документами з додатку «Дія».
Варто зазначити, що відвідувати Фокстрот – безпечно: магазини мережі працюють у всіх містах присутності бренду із дотриманням карантинних вимог для безпечного відвідування та покупок. Для тих же, хто планує залишитися вдома, замовлення можна зробити онлайн на FOXTROT.UA зі швидкою доставкою.
Чому варто обирати Foxrot:
- широке територіальне покриття;
- вакцинований персонал;
- потужний інтернет-магазин foxtrot.ua, що працює в режимі 24/7;
- доступні безконтактні види оплати та купівлі техніки у кредит;
- безпечна доставка інтернет-замовлень у понад 28 тис. населених пунктів країни;
- можливість самовивозу товару з магазину за 3 хвилини або ж отримання в один клік в одному з 7 000 поштоматів Нової пошти.
Як відомо, мережа Фокстрот – один з найбільших українських продавців техніки та електроніки, що налічує 166 магазинів у 90 куточках країни та інтернет-платформу foxtrot.ua. У 2019 році компанія оголосила про комплексне перезавантаження. За два роки втілення нової стратегії на рахунку більше 60 оновлених магазинів. Компанія пропонує для покупців сучасну кешбек-програму ФоксFan, а також гарантує захист ціни за програмою Найс Прайс.